Pobierz aplikację
Pobierz z App Store
Pobierz aplikację
Pobierz z Google Play
Rekompensata dla karnetowiczów

Posiadałeś karnet w sezonie 2020/21 i z powodu pandemii koronawirusa COVID-19 nie mogłeś być na meczach Lecha Poznań rozgrywanych przy Bułgarskiej? Zapoznaj się więc z zasadami przyznawania rekompensaty za niewykorzystaną część spotkań zawartych w abonamentach.

Karnetowicze mają do wyboru trzy formy rekompensaty, a decyzję muszą podjąć do niedzieli, 16 maja 2021 roku. Warto pamiętać o tym terminie, ponieważ brak deklaracji będzie równoznaczny z akceptacją rekompensaty wskazanej przez Klub.

- Rekompensata zostanie przyznana nie później niż w ciągu 30 dni od dnia rozpatrzenia wniosku, o czym kibic zostanie poinformowany mailem - wyjaśnia Daniel Zieliński, kierownik działu sprzedaży biletów. - Dla każdego posiadacza karnetu wartość przyznanej rekompensaty jest liczona indywidualnie, zgodnie z przyjętym wcześniej przelicznikiem. Wartość tej rekompensaty, którą można już zresztą zobaczyć na swoim koncie biletowym w sekcji "Produkty", uzależniona jest więc od liczby meczów zawartych w karnecie, a także spotkań, które odbyły się bez udziału kibiców - dodaje.

Po pierwsze, dedykowana koszulka oraz punkty w programie LECHICI

- Dla karnetowiczów, którzy zdecydują się wybrać tę opcję, przygotowana została specjalna koszulka "NIE IDZIESZ SAM" dostępna wyłącznie dla posiadaczy abonamentów, bez możliwości jej zakupienia.
- Koszulka ta to profesjonalny trykot piłkarski firmy Macron w kolorze białym, z niebieskim napisem KOLEJORZ oraz "NIE IDZIESZ SAM".
- Wysyłka koszulki jest darmowa.
- Punkty w programie LECHICI - odpowiednio umniejszone o wartość koszulki - przyznane w ramach tej rekompensaty, zostaną dopisane do konta powiązanego z kontem posiadacza karnetu, chyba, że karnetowicz wskaże we wniosku inaczej.
- Punkty te można wykorzystać przy płatności w Stacjach Kolejorz, na stronie sklep.lechpoznan.pl, przy zakupie biletów/karnetów lub do wymiany na nagrody w Programie LECHICI.
- Punkty będą do wykorzystania do końca edycji programu 2021/22, czyli co najmniej do 30 czerwca 2022 roku.
- W przypadku, gdy w sezonie 2020/21 zostanie udostępniona możliwość wejścia na mecz, posiadacze karnetów, którzy wybrali tę opcję, otrzymają możliwość odbioru darmowych biletów, zgodnie z zasadami dystrybucji opublikowanymi przed danym meczem.

Odbierz dedykowaną koszulkę i punktyplay_circle_filled
Po drugie, punkty w programie LECHICI

- Punkty w programie LECHICI zostaną dopisane do konta powiązanego z kontem posiadacza karnetu, chyba, że karnetowicz wskaże we wniosku inaczej.
- Punkty te można wykorzystać przy płatności w Stacjach Kolejorz, na stronie sklep.lechpoznan.pl, przy zakupie biletów/karnetów lub do wymiany na nagrody w Programie LECHICI.
- Punkty będą do wykorzystania do końca edycji programu 2021/2022, czyli co najmniej do 30 czerwca 2022 roku.
- W przypadku, gdy w sezonie 2020/21 zostanie udostępniona możliwość wejścia na mecz, posiadacze karnetów, którzy wybrali tę opcję, trzymają możliwość odbioru darmowych biletów, zgodnie z zasadami dystrybucji opublikowanymi przed danym meczem.

Po trzecie, zwrot środków pieniężnych zgodnie z metodą płatności za karnet

- Pieniądze zostaną przelane na wskazane przez kibica konto bankowe, którego numer należy podać po wybraniu formy rekompensaty "zwrot środków płatniczych".
- WAŻNE! Środki pieniężne nie będą wypłacane w stacjonarnych punktach sprzedaży.
- Vouchery: #WGóręSerca, Rekompensata Karnet 2019-2020, #GramyDalej, Voucher Prezentowy czy Karta Podarunkowa - po zaakceptowaniu wniosku o rekompensatę część środków zostanie zwrócona na konto kibica, z kolei voucher będzie ponownie aktywny i możliwy do wykorzystania z wydłużonym terminem płatności.
- Punkty w programie LECHICI - po zaakceptowaniu wniosku o rekompensatę część punktów zostanie zwrócona na konto i będą one dostępne do ponownego wykorzystania.

Jak złożyć wniosek?

Wniosek o rekompensatę należy złożyć przez system biletowy >>> , gdzie udostępnione zostały formularze wyboru powyższych opcji rekompensat. W przypadku, gdy kibic nie ma możliwości złożenia wniosku o rekompensatę elektronicznie, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Kibica lub telefonicznie dzwoniąc na infolinię biletową lub w Punkcie Obsługi Kibica Stacji Kolejorz Stadion. Prosimy pamiętać, że rekompensata zostanie przyznana nie później niż w ciągu 30 dni od dnia rozpatrzenia wniosku, o czym kibic zostanie poinformowany mailem

Masz pytania lub uwagi? Skontaktuj się z nami

Na pytania i uwagi czekamy na bok.lechpoznan.pl

Regulamin: REGULAMIN PRZYZNAWANIA REKOMPENSAT ZA NIEWYKORZYSTANE MECZE W KARNECIE W SEZONIE 2020-2021


Odpowiadamy na najważniejsze pytania dot. rekompensat
  • help_outlineW jaki sposób zgłosić chęć otrzymania rekompensaty?
    W przypadku chęci otrzymania rekompensaty za mecze, należy złożyć wniosek przez bilety.lechpoznan.pl zgodnie z poniższą instrukcją:
    • Zaloguj się na swoje konto biletowe
    • Wybierz formularz "Wniosek o rekompensatę - Jesień 2020" lub "Wniosek o rekompensatę - Sezon 2020/2021"
    • Wybierz spośród dostępnych opcji
    • Uzupełnij wymagane dane
    • Zatwierdź wniosek

    W przypadku gdy kibic nie ma możliwości złożenia wniosku o rekompensatę elektronicznie, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Kibica >>> Wniosek o rekompensatę można również zgłosić telefonicznie dzwoniąc na infolinię biletową lub w Punkcie Obsługi Kibica Stacji Kolejorz Stadion.

  • help_outlineGdzie mogę znaleźć wyliczenia zwrotu dla mojego konta, dla każdej z formy rekompensaty?
    Kibic może sprawdzić na swoim koncie biletowym wyliczenia dla każdej z formy rekompensaty postępując zgodnie z poniższą instrukcją:
    • Zaloguj się na swoje konto biletowe
    • Przejdź do zakładki "Twoje konto"
    • Z kategorii "Produkty" przejdź do swojej opcji rekompensaty (Sezon 2020/2021 lub Jesień 2020/2021)
    • Wybierz "Pokaż ile otrzymam rekompensaty"
  • help_outlineW jaki sposób mogę złożyć rekompensatę w imieniu dziecka, który nie posiada konta biletowego?
    W przypadku gdy dziecko nie posiada konta biletowego, rodzic może je zarejestrować, zgodnie z poniższą instrukcją:

    Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy potwierdzić, aby w dokończyć proces aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym zostaje automatycznie aktywowane. WAŻNE! Adres mailowy podany przy rejestracji nie może znajdować się wcześniej w systemie

    Rekompensatę, bez zakładania konta można także zgłosić poprzez bok.lechpoznan.pl >>> Ponadto wniosek można również zgłosić telefonicznie dzwoniąc na infolinię biletową lub w Punkcie Obsługi Kibica Stacji Kolejorz Stadion.

  • help_outlineDlaczego po wybraniu "zwrot środków" po potwierdzeniu transakcji widnieje 0,00 zł?
    Cena 0,00 zł odnosi się do transakcji, podczas której kibic potwierdza formę zwrotu. Sama kwota, jaką karnetowicz będzie miał zwróconą na podane w zgłoszeniu konto, odpowiadać będzie przyjętemu przez Klub przelicznikowi.
  • help_outlineWysłałem wniosek, kiedy zostanie on rozpatrzony i otrzymam wybraną formę rekompensaty?
    Wybrana rekompensata zostanie przyznana po rozpatrzeniu wniosku nie później niż w ciągu 30 dni od momentu jego złożenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu i jej przyznaniu, kibic otrzyma potwierdzenie mailowe.
    • Rekompensata przyznana w formie vouchera będzie widoczna na koncie kibica w sekcji "Vouchery". Z kolei w przypadku wybrania punktów w programie LECHICI, będą one widoczne w sekcji Lechici po zalogowaniu na stronach: lechpoznan.pl, bilety.lechpoznan.pl oraz sklep.lechpoznan.pl.
    • Rekompensaty w formie koszulki będą realizowane w ciągu 30 dni od momentu pozytywnego rozpatrzenia wniosku. W przypadku wyboru odbioru osobistego produktu, kibic otrzyma informację o jej dostępności osobną wiadomością e-mail, z kolei w przypadku wyboru metody dostarczenia w postaci wysyłki, kibic otrzyma informację o nadaniu bezpośrednio od kuriera.
    • Zwrot gotówki odbędzie się w ciągu 30 dni od momentu pozytywnego rozpatrzenia wniosku. Pieniądze oddane zostaną na konto podane w formularzu.
  • help_outlinePomyliłem się przy wypełnianiu formularza zwrotu, jak mogę poprawić dane?
    Wszelkie błędy, które zostały popełnione podczas wypełniania formularza należy zgłaszać do Biura Obsługi Kibica >>> Prosimy w wiadomości podać poprawne dane, które zmienimy w systemie.
  • help_outlineMam pytanie/uwagi do przyznanej mi rekompensaty/chciałbym reklamować otrzymaną koszulkę. Gdzie mogę się zgłosić?
    Jeżeli w momencie składania wniosku kibic odebrał już rekompensatę za dane mecze częściowo lub w całości, wartość rekompensaty może ulec zmianie lub prośba może zostać odrzucona. Warto również pamiętać, że koszulka otrzymana w ramach rekompensaty nie podlega wymianie na gotówkę, a wszelkie reklamacje dotyczące otrzymanej koszulki są rozpatrywane zgodnie z "Regulaminem sklepu internetowego KKS Lech Poznań".

    Uwagi dotyczące przyznanej formy rekompensaty lub reklamacje dotyczące otrzymanego towaru w ramach rekompensaty należy składać przez Biuro Obsługi Kibica >>> Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od momentu jej zgłoszenia. Szczegółowy regulamin rekompensaty karnetowej w sezonie 2020/2021 jest dostępny tutaj >>>