ZAKUP BILETU - PODSTAWOWE INFORMACJE
-
help_outlineJak zakupić bilet - instrukcja
-
createKrok 1. Logowanie do systemu i wybór miejsca
Załóż nowe konto lub zaloguj się się do systemu klikając odpowiednio "Załóż konto" lub "Logowanie"
Wybierz interesujące Cię wydarzenie.
Wybierz trybunę i sektor z poglądowej mapy stadionu. Po powiększeniu sektora, zaznacz konkretne miejsca, które zajmiesz podczas meczu.
-
mode_editKrok 2. Uzupełnij dane
Uzupełnij dane wszystkich osób, dla których kupujesz bilety (numer PESEL lub w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny np. numer paszportu). Jeżeli po wpisaniu numeru PESEL, imię i nazwisko kibica nie uzupełni się automatycznie, skorzystaj z przycisku "Uzupełnij dane użytkownika".
-
playlist_add_checkKrok 3. Wybierz zniżki i sposób dostarczenia biletu
Spośród kafelków z opisem kategorii cenowych, wybierz odpowiednią dla każdej osoby.
- Masz dwie możliwości dostarczenia biletu:
- Karta Kibica Internet – jeżeli kibic posiada imienną Kartę Kibica, bilet zostanie na nią doładowany
- Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon – bilet wygenerowany do pobrania i wydrukowania na drukarce lub do wysłania SMSem na smartfona
Jeżeli kibic posiada voucher obniżający cenę biletu może go wprowadzić poniżej, w polu "Użyj voucher". Podświetlona ikonka z wizualizacją prezentu sugeruje, że dany kibic ma voucher przypisany do swojego konta w systemie biletowym.
UWAGA: do realizacji vouchera niezbędne może być dołączenie do programu Lechici.
-
paymentKrok 4. Podsumowanie transakcji i opłata
Kliknij w przycisk podsumowania transakcji. Upewnij się, że zamawiasz odpowiednią ilość biletów i że cena jest prawidłowa i kliknij "Realizuj". Opłać zamówienia za pośrednictwem serwisu szybkich płatności.
UWAGA:Zamówienie należy opłacić od razu, miejsca nieopłacone w przeciągu 15 minut, zwalniają się i są dostępne dla innych Kibiców.
-
help_outlineKupno biletu bez rejestracji i logowania*
-
createKrok 1. Wybór miejsca
Wybierz interesujące Cię wydarzenie spośród dostępnych na stronie bilety.lechpoznan.pl. Kliknij pomarańczowy przycisk"Kup bilet" przy odpowiednim meczu.
Wybierz trybunę i sektor z poglądowej mapy stadionu. Po zaznaczeniu sektora, wybierz konkretne miejsca, które zajmiesz podczas meczu.
-
mode_editKrok 2. Uzupełnij dane
Uzupełnij dane wszystkich osób, dla których kupujesz bilety. Jeżeli po wpisaniu numeru PESEL, imię i nazwisko kibica nie uzupełni się automatycznie,skorzystaj z przycisku "Uzupełnij dane użytkownika"
-
playlist_add_checkKrok 3. Wybierz zniżki i sposób dostarczenia biletu
Spośród kafelków z opisem kategorii cenowych, wybierz odpowiednią dla każdej osoby.
- Masz dwie możliwości dostarczenia biletu:
- Karta Kibica Internet – jeżeli kibic posiada imienną Kartę Kibica, bilet zostanie na nią doładowany
- Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon do pobrania i wydrukowania na drukarce lub do wysłania SMSem na smartfona
Jeżeli kibic posiada voucher obniżający cenę biletu może go wprowadzić poniżej, w polu "Użyj voucher". Podświetlona ikonka z wizualizacją prezentu sugeruje, że dany kibic ma voucher przypisany do swojego konta w systemie biletowym.
UWAGA: do realizacji vouchera niezbędne może być dołączenie do programu Lechici.
-
playlist_add_checkKrok 4. Uzupełnij dane "Kontynuuj jako gość"
Kliknij w przycisk podsumowania transakcji. Pod nagłówkiem "Kontynuuj jako gość", wpisz swoje imię, nazwisko i adres E-mail, na który wyślemy bezpośredni link umożliwiający pobranie biletów.
UWAGA: prosimy o zwrócenie uwagi na prawidłowe wpisanie adresu E-mail, do którego masz dostęp. Błędne wpisanie adresu E-mail może skutkować wysłaniem dostępu do Twoich biletów innej osobie!
-
paymentKrok 5. Podsumowanie transakcji i opłata
Przejdź do serwisu szybkich płatności, gdzie należy dokonać płatności za zamówione bilety.
*Opcja zakupu biletu bez rejestracji może nie być dostępna przy każdym wydarzeniu. Wejściówki na niektóre hitowe spotkania będą mogli nabyć przez Internet tylko zarejestrowani użytkownicy. Zachęcamy do założenia konta, aby w pełni korzystać ze wszystkich opcji zakupowych.
-
-
help_outlineMoja transakcja nie została opłacona, a wybrane miejsca zostały zablokowane. W jaki sposób mogę kupić zaznaczone wcześniej miejsca?
Rozpoczęta i nieopłacona transakcja zostanie automatycznie anulowana najpóźniej w ciągu 1 godziny, a zajęte miejsca wrócą do ponownej sprzedaży. W przypadku, gdy kupujesz jako zalogowany użytkownik sprawdź, czy możesz ponownie opłacić transakcję lub ją anulować, wybierz Menu->Lista Transakcji i sprawdź status transakcji.
-
help_outlineJak zmienić miejsce biletu*
-
createKrok 1. Logowanie do systemu i wybór opcji zmiany miejsca biletu
Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”.
W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie bilet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu.
Kliknij niebieski przycisk „Zmień miejsce”, który znajduje się pod szczegółami biletu.
-
playlist_add_checkKrok 2. Wybieranie miejsca i sposobu dostarczenia biletu
Z mapy stadionu wybierz interesujące Cię nowe miejsce i przejdź dalej.
Jeżeli chcesz się przenieść do strefy, w której bilety są droższe, wymagane będzie dodatkowo uregulowanie różnicy w cenie za pomocą jednej z dostępnych form płatności.
-
paymentKrok 3. Podsumowanie transakcji i opłata
Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisk z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”. Po sfinalizowaniu transakcji zobaczysz na swoim koncie w systemie biletowym nowy bilet. Jeśli wybrałeś metodę dostarczenia „Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon” – wydrukuj lub wyślij nowy bilet SMS-em na swojego smartfona. Jeżeli wybrałeś metodę dostarczenia „Karta kibica Internet”, użyj jej do wejścia na stadion, jak zwykle. Zwróć uwagę, że wraz ze zmianą miejsca mogła zmienić się też bramka, przez którą wejdziesz na mecz.
*Opcja niedostępna w przypadku zakupu biletu bez logowania. Opcja może być niedostępna przy wybranych meczach. Jest jedna darmowa zmiana miejsca w obrębie tej samej strefy cenowej.
-
-
help_outlineJak przekazać bilet innej osobie, jak zmienić dane na bilecie?
-
createKrok 1. Logowanie do systemu i wybór opcji przekazania biletu
Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”.
W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie bilet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu.
Kliknij niebieski przycisk „Przekaż bilet”, który znajduje się pod szczegółami biletu.
-
playlist_add_checkKrok 2. Uzupełnianie danych i sposobu dostarczenia biletu
Wpisz numer PESEL osoby, której chcesz przekazać swój bilet oraz wybierz kategorie cenową.
Jeśli osobę, której przekazujesz bilet, obowiązuje ta sama kategoria cenowa lub niższa – operacja jest bezpłatna, natomiast jeżeli chcesz przekazać bilet osobie, która nie posiada uprawnień do Twojej ceny, np. Ulgowy w tym przypadku wymagane będzie uregulowanie różnicy w cenie za pomocą jednej z dostępnych form płatności.
-
paymentKrok 3. Podsumowanie transakcji i opłata
Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisku z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”.
Po sfinalizowaniu transakcji Twoje miejsce karnetowe na wybrany mecz zostało przekazane. Otrzymujesz potwierdzenie zrealizowania prawidłowo transakcji, a bilet znajduje się na koncie osoby, której dane podałeś w poprzednim kroku. Jeśli wybrałeś metodę dostarczenia „Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon” – osoba, której przekazałeś bilet, musi zalogować się na swoje konto pobrać bilet i go wydrukować, lub wysłać bilet SMS-em na swojego smartfona. Jeżeli wybrałeś metodę dostarczenia „Karta kibica Internet”, bilet znajduje się na karcie tej osoby.
*Opcja niedostępna w przypadku zakupu biletu bez logowania. Jest jedno darmowe przekazanie biletu.
-
-
help_outlineZ jakich zniżek można skorzystać w bieżącym sezonie?
W bieżącym sezonie 2024/2025 PKO BP Ekstraklasy przewidziano system zniżek, które przysługują*:
1. dzieciom do 13 roku życia 50% (kategoria cenowa Dziecko),
2. uczniom i studentom od 13 do 26 roku życia w wysokości 20% - kategoria cenowa Ulgowy - legitymacja może być sprawdzana przy wejściu na stadion, należy mieć przy sobie na meczu dokument uprawniający do ulgi;
3. seniorom powyżej 65 roku życia (kategoria cenowa Ulgowy, uprawniająca do 20% zniżki).
4. seniorzy posiadający Poznańską Złotą Kartę Seniora mogą zakupić bilet 50% taniej!
Warto również pamiętać, że dzieci do 5 roku życia wchodzą na mecz za darmo, muszą jednak zająć miejsce na kolanach rodzica (nie są natomiast zobowiązane do posiadania własnej karty kibica ani biletu papierowego) WAŻNE: darmowe wejście dla dziecka nie obowiązuje w Strefach Premium i w Strefie Silver, gdzie każda osoba musi posiadać wykupiony bilet.
Dla fanów kibicujących Kolejorzowi całą rodziną przygotowano specjalny bilet rodzinny. Aby go aktywować w całej transakcji musi znaleźć się przynajmniej jedno dziecko do 13 r. ż. oraz kobieta, wówczas mama będzie mogła skorzystać z zakupu biletu ulgowego (należy zaznaczyć cenę Ulgowy).
Jeszcze większe zniżki przysługują wielodzietnym rodzinom posiadającym Kartę Dużej Rodziny (ogólnopolską) lub Kartę Rodziny Dużej (poznańską) - bilet dla każdego dziecka do 18 roku życia kosztuje 20 zł(trybuna II i IV) oraz 30 zł( trybuna I i III). Aby skorzystać ze zniżki, wystarczy okazać kartę w jednym z klubowych punktów sprzedaży biletów. W transakcji oprócz dzieci musi znajdować się co najmniej jeden opiekun prawny (rodzic), który również posiada KRD/KDR i zakupi wejściówkę w kategorii cenowej Normalny.*Zniżki na poszczególne mecze mogą ulec zmienie. Obowiązujący cennik na dany mecz jest publikowany każdorazowo na stronie bilety.lechpoznan.pl w dniu startu sprzedaży biletów.
-
help_outlineJestem obcokrajowcem i nie posiadam numeru PESEL, jak mogę kupić bilet?
Podczas zakładania konta w systemie bilety.lechpoznan.pl wystarczy w polu "PESEL/inny numer" wpisać numer paszportu lub innego ważnego dokumentu tożsamości, a następnie uzupełnić pozostałe pola, takie jak: imię, nazwisko, adres E-mail. Podczas zakupu bez logowania również możesz wpisać swój numer identyfikacyjny, który nie jest numerem PESEL w miejsce identyfikatora.
-
help_outlineTrwa sprzedaż zamknięta. Jak mogę kupić bilet?
W czasie trwania sprzedaży zamkniętej bilety może zakupić tylko wybrana grupa kibiców (np. osoby posiadające karnet). Klub w osobnym komunikacie podaje czas trwania sprzedaży zamkniętej, jakie grupy kibiców są uprawnione do zakupu biletu oraz ile biletów może w tym czasie zakupić jedna osoba.
Jeżeli chcesz kupić bilety przez stronę biletową musisz być w gronie kibiców, którzy mają uprawnienia do wcześniejszego zakupu i być zalogowany na swoje konto w systemie biletowym. Po kliknięciu w przycisk "Kup bilet" znajdujący się na banerze wydarzenia, pojawi się mapka stadionu oraz komunikat ile biletów pozostało do wykorzystania. Wybierz miejsce, uzupełnij dane na wejściówce i przejdź do płatności. Pamiętaj, że nie ma konieczności wykorzystania całej puli dostępnych dla Ciebie wejściówek.
Przy zakupie biletów w stacjonarnych punktach sprzedaży zostaniesz poproszony o okazanie Karty Kibica (lub dokumentu tożsamości) w celu potwierdzenia, że masz prawo do wcześniejszego zakupu biletu.
-
help_outlineMam już zakupiony bilet, ale chciałbym wybrać inne miejsce na stadionie, czy mogę je zmienić?
Zmiana miejsca na poszczególne spotkania jest możliwa zarówno w ramach karnetu, jak i w przypadku pojedynczych biletów. Jeżeli chcesz się przenieść do strefy droższej, koniecznie będzie dodatkowo uregulowanie różnicy w cenie. Szczegółowa instrukcja jak zmienić miejsce znajduje się TUTAJ.
-
help_outlineNiestety nie mogę uczestniczyć w meczu, ale kupiłem już bilet, czy mogę go zwrócić?
Zgodnie z warunkami sprzedaży, akceptowanymi podczas zakupu, biletów nie można zwrócić.
-
help_outlineNiestety nie mogę uczestniczyć w meczu, ale kupiłem już bilet, czy mogę go przekazać innej osobie?
Tak, oczywiście można zmienić dane na bilecie. Prosimy skorzystać z opcji przekazania biletu, szczegółowa instrukcja znajduje się w pytaniach powyżej.
-