Instrukcja zakupu biletu

  • createKrok 1. Logowanie do systemu i wybór miejsca

    Załóż nowe konto lub zaloguj się się do systemu klikając odpowiednio "Załóż konto" lub "Logowanie"

    Wybierz interesujące Cię wydarzenie.

    Wybierz trybunę i sektor z poglądowej mapy stadionu. Po powiększeniu sektora, zaznacz konkretne miejsca, które zajmiesz podczas meczu.

  • mode_editKrok 2. Uzupełnij dane

    Uzupełnij dane wszystkich osób, dla których kupujesz bilety. Jeżeli po wpisaniu numeru PESEL, imię i nazwisko kibica nie uzupełni się automatycznie,skorzystaj z przycisku "Uzupełnij dane użytkownika"

  • playlist_add_checkKrok 3. Wybierz zniżki i sposób dostarczenia biletu

    Spośród kafelków z opisem kategorii cenowych, wybierz odpowiednią dla każdej osoby.

      Masz trzy możliwości dostarczenia biletu:
    • Karta Kibica Internet – jeżeli kibic posiada imienną Kartę Kibica, bilet zostanie na nią doładowany
    • Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon – bilet wygenerowany do pobrania i wydrukowania na drukarce lub do wysłania SMSem na smartfona
    • Wirtualna Karta Kibica - bilet w formie kodu kreskowego, do pobrania na telefon.

    Jeżeli kibic posiada voucher obniżający cenę biletu może go wprowadzić poniżej, w polu "Użyj voucher". Podświetlona ikonka z wizualizacją prezentu sugeruje, że dany kibic ma voucher przypisany do swojego konta w systemie biletowym.

  • paymentKrok 4. Podsumowanie transakcji i opłata

    Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie przycisku z wizualizacją karty płatniczej. Upewnij się, że zamawiasz odpowiednią ilość biletów i że cena jest prawidłowa i kliknij "Realizuj". Opłać zamówienia za pośrednictwem serwisu PayU lub Paynow.

Instrukcja zmiany miejsca biletu*

*Opcja niedostępna w przypadku zakupu biletu bez logowania

  • createKrok 1. Logowanie do systemu i wybór opcji zmiany miejsca biletu

    Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”.

    W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie bilet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu.

    Kliknij niebieski przycisk „Zmień miejsce”, który znajduje się pod szczegółami biletu.

  • playlist_add_checkKrok 2. Wybieranie miejsca i sposobu dostarczenia biletu

    Z mapy stadionu wybierz interesujące Cię nowe miejsce i przejdź dalej.

    Jeżeli chcesz się przenieść do strefy, w której bilety są droższe, wymagane będzie dodatkowo uregulowanie różnicy w cenie za pomocą jednej z dostępnych form płatności.

  • paymentKrok 3. Podsumowanie transakcji i opłata

    Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie przycisku z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”. Po sfinalizowaniu transakcji zobaczysz na swoim koncie w systemie biletowym nowy bilet. Jeśli wybrałeś metodę dostarczenia „Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon” – wydrukuj lub wyślij nowy bilet SMS-em na swojego smartphona. Jeżeli wybrałeś metodę dostarczenia „Karta kibica Internet”, użyj jej do wejścia na stadion, jak zwykle. Zwróć uwagę, że wraz ze zmianą miejsca mogła zmienić się też bramka, przez którą wejdziesz na mecz.

Instrukcja zakupu biletu jako gość (bez logowania)*

*Opcja niedostępna przy sprzedaży karnetów/pakietów oraz biletów na hitowe spotkania

  • createKrok 1. Wybór miejsca

    Wybierz interesujące Cię wydarzenie spośród dostępnych na stronie bilety.lechpoznan.pl. Kliknij pomarańczowy przycisk"Kup bilet" przy odpowiednim meczu.

    Wybierz trybunę i sektor z poglądowej mapy stadionu. Po zaznaczeniu sektora, wybierz konkretne miejsca, które zajmiesz podczas meczu.

  • mode_editKrok 2. Uzupełnij dane

    Uzupełnij dane wszystkich osób, dla których kupujesz bilety. Jeżeli po wpisaniu numeru PESEL, imię i nazwisko kibica nie uzupełni się automatycznie,skorzystaj z przycisku "Uzupełnij dane użytkownika"

  • playlist_add_checkKrok 3. Wybierz zniżki i sposób dostarczenia biletu

    Spośród kafelków z opisem kategorii cenowych, wybierz odpowiednią dla każdej osoby.

      Masz dwie możliwości dostarczenia biletu:

    • Karta Kibica Internet – jeżeli kibic posiada imienną Kartę Kibica, bilet zostanie na nią doładowany
    • Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon do pobrania i wydrukowania na drukarce lub do wysłania SMSem na smartfona
    • Wirtualna Karta Kibica - bilet w formie kodu kreskowego, do pobrania na telefon.

    Jeżeli kibic posiada voucher obniżający cenę biletu może go wprowadzić poniżej, w polu "Użyj voucher". Podświetlona ikonka z wizualizacją prezentu sugeruje, że dany kibic ma voucher przypisany do swojego konta w systemie biletowym.

  • playlist_add_checkKrok 4. Uzupełnij dane "Kontynuuj jako gość"

    Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisk z wizualizacją karty płatniczej. Pod nagłówkiem "Kontynuuj jako gość", wpisz swoje imię, nazwisko i adres E-mail, na który wyślemy bezpośredni link umożliwiający pobranie biletów.

    UWAGA: prosimy o zwrócenie uwagi na prawidłowe wpisanie adresu E-mail, do którego masz dostęp. Błędne wpisanie adresu E-mail może skutkować wysłaniem dostępu do Twoich biletów innej osobie!

  • paymentKrok 5. Podsumowanie transakcji i opłata

    Przejdź do serwisu PayU/Paynow, gdzie należy dokonać płatności za zamówione bilety.

Instrukcja zmiany miejsca biletu z karnetu

  • createKrok 1. Logowanie do systemu i wybór opcji zmiany miejsca

    Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”.

    W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie karnet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu..

    Kliknij niebieski przycisk „Zmień miejsce” przy nazwie meczu, podczas którego chcesz zająć inne miejsce, niż zwykle. Miejscówka na pozostałe mecze wchodzące w skład karnetu nie zmieni się.

  • playlist_add_checkKrok 2. Wybieranie miejsca i sposobu dostarczenia biletu

    Z mapy stadionu wybierz interesujące Cię nowe miejsce i przejdź dalej.

    Jeśli nowe miejsce znajduje się w tej samej kategorii cenowej, co poprzednie – operacja jest bezpłatna, natomiast jeżeli chcesz przenieść się do strefy, w której bilety są droższe, wymagane będzie uregulowanie różnicy w cenie za pomocą jednej z dostępnych form płatności.

  • paymentKrok 3. Podsumowanie transakcji i opłata

    Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie przycisku z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”. . Po sfinalizowaniu transakcji zobaczysz na swoim koncie w systemie biletowym nowy bilet. Jeśli wybrałeś metodę dostarczenia „Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon” – wydrukuj lub wyślij nowy bilet SMS-em na swojego smartphona. Jeżeli wybrałeś metodę dostarczenia „Karta kibica Internet”, użyj jej do wejścia na stadion, jak zwykle. Zwróć uwagę, że wraz ze zmianą miejsca mogła zmienić się też bramka, przez którą wejdziesz na mecz.

Instrukcja przekazania biletu z karnetu

  • createKrok 1. Logowanie do systemu i wybór opcji przekazania biletu

    Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”.

    W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie karnet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu..

    Kliknij niebieski przycisk „Przekaż bilet” przy nazwie meczu, który chcesz udostępnić drugiej osobie. Miejscówka na pozostałe mecze wchodzące w skład karnetu nie zmieni się.

  • playlist_add_checkKrok 2. Uzupełnianie danych i sposobu dostarczenia biletu

    Wpisz numer PESEL osoby, której chcesz przekazać swój bilet oraz wybierz kategorie cenową.

    Jeśli osobę, której przekazujesz bilet, obowiązuje ta sama kategoria cenowa lub niższa – operacja jest bezpłatna, natomiast jeżeli chcesz przekazać bilet osobie, która nie posiada uprawnień do Twojej ceny, np. Ulgowy w tym przypadku wymagane będzie uregulowanie różnicy w cenie za pomocą jednej z dostępnych form płatności.

  • paymentKrok 3. Podsumowanie transakcji i opłata

    Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie przycisku z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”.

    Po sfinalizowaniu transakcji Twoje miejsce karnetowe na wybrany mecz zostało przekazane. Otrzymujesz potwierdzenie zrealizowania prawidłowo transakcji, a bilet znajduje się na koncie osoby, której dane podałeś w poprzednim kroku. Jeśli wybrałeś metodę dostarczenia „Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon” – osoba, której przekazałeś bilet, musi zalogować się na swoje konto pobrać bilet i go wydrukować, lub wysłać bilet SMS-em na swojego smartfona. Bilet będzie też dostępny w aplikacji „Lech Bilety”. Jeżeli wybrałeś metodę dostarczenia „Karta kibica Internet”, bilet znajduje się na karcie tej osoby.


Instrukcja przekształcenia biletu z karnetu (z karty kibica na wydruk samodzielny lub bilet mobilny)

  • createCzym jest i do czego służy opcja „Przekształcenie biletu”

    Opcja „Przekształcenie biletu” umożliwia pobranie biletu do samodzielnego wydruku osobom, które posiadają karnet na karcie kibica. Została stworzona między innymi dla tych kibiców, którzy zostawili swoją kartę kibica w domu, a na Bułgarską jadą prosto z pracy lub szkoły. Od teraz zamiast korzystać z płatnego wydruku reklamacyjnego, mogą samodzielnie pobrać swój bilet na konkretny mecz przez system biletowy bilety.lechpoznan.pl.

    Przekształcenie dotyczy tylko poszczególnych biletów, nie można zmienić metody dostarczenia całego karnetu jednocześnie, ale można korzystać z tej funkcji przed każdym meczem od momentu uruchomienia sprzedaży.

    Uwaga! Po przekształceniu biletu z karty kibica na wydruk samodzielny nie będzie można tego biletu przekazać innej osobie! .

  • playlist_add_checkKrok 1. Logowanie do systemu i wybór opcji przekształcenia biletu

    Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”.

    W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie karnet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym dolnym rogu.

    Kliknij niebieski przycisk „Przekształć w bilet” przy nazwie meczu, na który chcesz wejść korzystając z wydrukowanego biletu albo biletu mobilnego, a nie z kartą kibica.

    Potwierdź chęć wygenerowania biletu do samodzielnego wydruku poprzez kliknięcie przycisku „Przekształć w bilet” w obrębie okienka, które właśnie się pojawiło.

  • paymentKrok 2. Pobranie biletu

    Ponownie skorzystaj z rozwijanego menu w prawym górnym rogu strony i wybierz zakładkę „Twoje dane”.

    W połowie widoku strony, w sekcji „Bilety” zobaczysz wyszczególnioną wejściówkę na mecz, na który zamówiłeś bilet do samodzielnego wydruku. Otwórz bilet poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym dolnym rogu. Tutaj możesz pobrać bilet gotowy do wydruku w formacie .pdf, za pomocą przycisku „Pobierz bilet”. Możesz również wysłać link do biletu na swój telefon komórkowy korzystając z polecenia „Wyślij SMS”. W ten sposób wygenerowany bilet jest też widoczny w aplikacji mobilnej Lech Bilety.