FAQ - pytania i odpowiedzi

Konto w systemie

  • help_outlineJak założyć konto?
    Krok 1.

    U góry strony bilety.lechpoznan.pl klikamy przycisk Załóż konto

    Krok 2.

    Wpisujemy swój numer PESEL (w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny lub seria i numer dokumentu tożsamości), następnie klikamy przycisk

    Krok 3.

    Uzupełniamy wszystkie pola oraz zaznaczamy przyciski wyboru oznaczone gwiazdką. Obcokrajowcy muszą dodatkowo zaznaczyć przycisk wyboru „Nie posiadam numeru PESEL”. Klikamy przycisk „ZAŁÓŻ KONTO”.

    Krok 4.

    Na podany w kroku 3 adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć aby w dokończyć proces aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym jest aktywne.

  • help_outlineJak się zalogować do systemu?
    Krok 1.

    U góry strony bilety.lechpoznan.pl klikamy przycisk Login

    Krok 2.

    W polu "Email" wpisujemy adres poczty internetowej użytej przy rejestracji, w polu "Hasło" ustawione przez użytkownika hasło konta. Następnie klikamy przycisk

  • help_outlineJak zmienić indywidualne hasło?
    Krok 1.

    Po zalogowaniu rozwijamy ikonę z nazwiskiem właściciela i wybieramy opcję "Twoje konto"

    Krok 2.

    Następnie rozwijamy menu kontekstowe po prawej stronie i wybieramy opcję "Zmiana hasła"

    Krok 3.

    Wpisujemy stare hasło, a następnie dwa razy nowe hasło oraz potwierdzamy przyciskiem

    Twoje hasło zostało pomyślnie zmienione

Kupno biletów

  • help_outlineJak zakupić bilet?
    Krok 1.

    Logujemy się do systemu biletowego na bilety.lechpoznan.pl klikając na stronie Login

    Krok 2.

    Wybieramy interesujące nas wydarzenie.

    Krok 3.

    Wybieramy trybunę i sektor z poglądowej mapy stadionu.

    Krok 4.

    Wyświetla się szczegółowy widok wybranego sektora, wybieramy interesujące nas miejsca.

    Krok 5.

    Dane właściciela konta zostaną zapisane na pierwszym z biletów automatycznie. Jeżeli wybraliśmy więcej niż jeden bilet – uzupełniamy dane pozostałych osób. Jeżeli osoby, której chcemy kupić bilet nie ma jeszcze w systemie biletowym możemy ją dodać po kliknięciu w przycisk

    Krok 6.

    Z rozwijanej kategorii „Typ ceny” wybieramy przysługującą nam cenę. Kategoria „Metoda dostarczenia” zawiera dwie możliwości wyboru:


    • Karta Kibica Internet – bilet zostanie doładowany do plastikowej Karty Kibica (jeżeli posiadasz)

    • Wydruk samodzielny – bilet p@h (do wydruku samodzielnego), do pobrania i wydrukowania w formacie kartki A4 na domowej drukarce


    Jeżeli kibic posiada voucher obniżający cenę biletu może go wprowadzić po kliknięciu w przycisk . Po kliknięciu pojawi się również lista wszystkich aktywnych voucherów upoważniających do zniżki (jeżeli posiadasz).

    UWAGA: do realizacji vouchera niezbędne może być uzupełnienie danych teleadresowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

    Krok 7.

    Przechodzimy do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w turkusowy przycisk z wizualizacją koszyka sklepowego. Po upewnieniu się, że wszystkie wybrane bilety i wprowadzone dane są poprawne klikamy w przycisk . Przechodzimy następnie do serwisu PayU gdzie należy dokonać płatności za zamówione bilety.

  • help_outlineJak zamówić plastikową Kartę Kibica z wysyłką
    Krok 1.

    Po zalogowaniu do systemu biletowego na bilety.lechpoznan.pl klikamy na pole ze swoim imieniem i nazwiskiem i wybieramy „Twoje konto”.

    Krok 2.

    Klikamy w przycisk „ZAMÓW KARTĘ”.

    W przypadku zamawiania duplikatu Karty Kibica przycisk zostanie zamieniony na „ZAMÓW NOWĄ KARTĘ”.

    Krok 3.

    Uzupełniamy dane adresowe, na które ma zostać przesłana karta i po kliknięciu w turkusowy przycisk z wizualizacją koszyka sklepowego przechodzimy do podsumowania.

    Krok 4.

    Po upewnieniu się, że wszystkie dane są poprawne klikamy w przycisk „REALIZUJ”. Przechodzimy następnie do serwisu płatności PayU gdzie należy dokonać opłaty za dostawę karty.

    W przypadku zamawiania duplikatu Karty Kibica do ceny dostawy zostanie doliczona opłata za ponowne wydanie karty.

  • help_outlineJak wykorzystać kod zniżkowy (voucher)?

    Jeżeli kibic posiada kod zniżkowy voucher obniżający cenę biletu, może go wprowadzić tuż przed podsumowaniem transakcji.

    W tym celu wystarczy kliknąć przycisk Oraz wprowadzić kod zniżkowy.

    Po kliknięciu pojawi się również lista wszystkich aktywnych voucherów upoważniających do zniżki (jeżeli są dostępne).

    UWAGA: do realizacji vouchera niezbędne może być uzupełnienie danych teleadresowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

  • help_outlineJakie są godziny otwarcia kas biletowych na INEA Stadionie?

    Kasy otwarte są od poniedziałku do piątku od godziny 9 do godziny 17, a także w sobotę od 10 do 14. W tygodniu meczowym czas ich pracy jest wydłużony do godziny 19 w dni robocze, a także w dniu meczu, jeśli przypada on w weekend, od godziny 10 do samego meczu.

  • help_outlineCzy mogę zakupić bilet w punkcie stacjonarnym poza terenem Poznania?

    Wszystkie punkty współpracujące z nami w sprzedaży biletów wymienione są pod tym linkiem.

  • help_outlineCzy mogę zakupić wejściówkę przez swojego smartfona?

    Istnieje możliwość zakupienia pojedynczych wejściówek za pomocą smartfonów. W tym celu należy ściągnąć aplikację mobilną LECH bilety i postępować zgodnie z jej poleceniami.

  • help_outlineChcę sprawić prezent - niespodziankę dla znajomego. Czy Klub ma w swojej ofercie produkt o takiej charakterystyce?

    KKS Lech Poznań dysponuje szeroką ofertą o charakterze prezentowym. Jeśli chcesz podarować bliskiej osobie niezapomniane chwile podczas kibicowania na Inea Stadionie, ale nie wiesz, na którą trybunę chce się ona wybrać lub interesujący ją mecz nie jest jeszcze w sprzedaży, karta podarunkowa Lecha Poznań lub voucher prezentowy będzie idealnym rozwiązaniem! Wszystkie szczegóły znajdziesz tutaj.

Wejście na mecz i Karta Kibica

  • help_outlineNie posiadam Karty Kibica, jak mogę wejść na mecz?

    Posiadanie plastikowej karty kibica NIE JEST WYMAGANE, warto natomiast poświęcić chwilę i złożyć wniosek o jej wydanie. Istnieje jednak możliwość, aby za pośrednictwem strony bilety.lechpoznan.pl samodzielnie wydrukować w domu papierowy bilet na mecz. Więcej informacji tutaj w sekcji

    Od 10 grudnia 2015r. bilety na mecze Lecha możesz zakupić poprzez aplikację mobilną Lech Bilety. W kilku krokach kupisz wejściówkę i korzystając wyłącznie z telefonu wejdziesz na każdą trybunę INEA Stadionu poprzez dedykowane wejścia mobilne. Udostępniamy także możliwość zakupu biletu bez konieczności posiadania karty kibica w kasie na INEA Stadionie. Wystarczy tylko w momencie zakupu podać imię, nazwisko i nr PESEL kibica.

  • help_outlineJestem obcokrajowcem i nie posiadam numeru PESEL, jak mogę kupić bilet?

    Podczas zakładania konta w systemie bilety.lechpoznan.pl wystarczy w polu "numer PESEL" wpisać numer paszportu, a następnie po wyskoczeniu dodatkowych okienek uzupełnić je odpowiednimi danymi, zaznaczając pole "Nie posiadam numeru PESEL".

  • help_outlineZgubiłem Kartę Kibica, co mam zrobić, aby móc wejść na mecz?

    Wystarczy osobiście w kasach INEA Stadionu lub za pośrednictwem systemu bilety.lechpoznan.pl zamówić duplikat karty. Poprzednia karta zostanie wówczas anulowana, by nikt nie mógł z niej korzystać. Koszt wyrobienia duplikatu karty wynosi 20zł.

  • help_outlineZamówiłem kartę kibica z doładowanym już biletem, ale nie zdążyłem jej otrzymać przed meczem, jak mogę wejść na stadion?

    W przypadku takiej sytuacji należy przed meczem udać się do Kasy Reklamacyjnej numer 1, znajdującej się przy INEA Stadionie, gdzie zostanie wydrukowany specjalny jednorazowy bilet reklamacyjny.

  • help_outlineCzy można wyrobić Kartę Kibica tuż przed meczem?

    Jest to możliwe, jednak ze względów logistycznych, w zależności od liczby kibiców przy kasach, karty kibica są drukowane najpóźniej na godzinę lub dwie przed pierwszym gwizdkiem. Warto więc pojawić się wcześniej.

  • help_outlineCzy to oznacza, że na godzinę przed meczem w kasach stadionu nie da się już kupić biletu?

    Oczywiście istnieje możliwość zakupu biletu w kasach nr 2 i 3 (pod promenadą przy III trybunie, od ul. Bułgarskiej), wówczas są wydawane jednorazowe bilety papierowe.

  • help_outlineNa mojej karcie kibica skończyła się data ważności, czy muszę wyrobić nową?

    Data ważności naniesiona na niektórych kartach dotyczy wyłącznie funkcji płatniczej karty, jeśli chcesz ją przedłużyć musisz udać się do jednej z placówek SGB. Taka karta w dalszym ciągu pozwala jednak wchodzić na mecze, gdyż jej funkcja identyfikacyjna utrzymuje swoją ważność bezterminowo.

  • help_outlineIle kosztuje wyrobienie karty kibica?

    Wyrobienie karty kibica w kasach stadionu lub punktach partnerskich jest darmowe, pod warunkiem, że wraz z nią zostanie zakupiony od razu bilet na jedno ze spotkań Kolejorza. Koszt wydania karty kibica bez jednoczesnego zakupu biletu wynosi 10zł. Duplikat karty kibica to koszt 20zł. Dostarczenie karty kibica do domu kosztuje 20 zł.

  • help_outlinePrzychodzę na mecz z dodatkowym bagażem. Czy mogę go gdzieś zostawić na czas trwania spotkania?

    W kasie nr 1 znajduje się okienko „depozyt”. Przeznaczony jest on dla kibiców, którzy na mecz wybierają się z dodatkowym bagażem, a którego nie można wnieść na stadion. Depozyt jest już otwarty na 2 godziny przed rozpoczęciem meczu, a czas odbioru rzeczy pozostawionych tam wynosi do około 15 minut po zakończeniu spotkania.

  • help_outlinePrzyjeżdżam na mecz samochodem. Czy na INEA Stadionie znajduje się parking dla kibiców?

    Wjazd na parking dla kibiców znajduje się przy ulicy Ptasiej, na wysokości I trybuny i przeznaczony jest dla samochodów osobowych. Opłata za wjazd wynosi odpowiednio 8zł dla biletów zakupionych przez Internet i 10zł dla biletów zakupionych w kasach INEA Stadionu lub bezpośrednio przy wjeździe. Pojemność parkingu jest ograniczona dlatego zachęcamy do zakupu wjazdówek w przedsprzedaży.
    Od sezonu 2016/2017 wszyscy posiadacze karnetów są uprawnieni do zakupu biletu na parking w dedykowanej im cenie 1zł. System biletowy, po zweryfikowaniu faktu posiadania karnetu automatycznie obniży cenę wjazdówki.

Obowiązujące zniżki

  • help_outlineZ jakich zniżek można skorzystać w sezonie 2016/2017?

    W sezonie 2016/17 przewidziano system zniżek, które przysługują:

    1. dzieciom do 13 roku życia (kategoria cenowa Dziecko),

    2. uczniom i studentom od 13 do 26 roku życia w wysokości 20% - kategoria cenowa Ulgowy (należy pamiętać o przesłaniu aktualnych skanów lub zdjęć legitymacji poprzez formularz na stronie bok.lechpoznan.pl)

    3. seniorom powyżej 65 roku życia (kategoria cenowa Ulgowy, uprawniająca do 20% zniżki).

    Warto również pamiętać, że dzieci do 5 roku życia wchodzą na mecz za darmo, muszą jednak zająć miejsce na kolanach rodzica (nie są natomiast zobowiązane do posiadania własnej karty kibica ani biletu papierowego).

    Dla fanów kibicujących Kolejorzowi całą rodziną przygotowano specjalny bilet rodzinny. Aby go aktywować w całej transakcji musi znaleźć się przynajmniej jedno dziecko do 13 r. ż., wówczas mama będzie mogła skorzystać z zakupu biletu ulgowego.

    Jeszcze większe zniżki przysługują wielodzietnym rodzinom posiadającym Kartę Rodziny Dużej (bilet dla każdego dziecka do 18 roku życia za symboliczną złotówkę), skorzystać z nich można jednak tylko w kasach stadionowych.

  • help_outlineJestem uczniem/studentem, ale po wyborze ulgowej kategorii biletu wyskakuje błąd, jak mogę kupić bilet ulgowy?

    Wystarczy poprzez formularz na stronie bok.lechpoznan.pl wysłać skan lub wyraźne zdjęcia obu stron legitymacji z ważnym hologramem lub pieczątką oraz swój numer PESEL. Gdy zniżka zostanie wprowadzona do systemu, potwierdzenie realizacji dyspozycji zostanie wysyłane na maila. Zniżka jest aktywna w systemie przez taki sam okres, jak ważność legitymacji, więc nie ma konieczności wysyłania skanów/zdjęć przed każdym zakupem, jedynie po przedłużeniu ważności legitymacji.

  • help_outlineChcę kupić karnet i mam na swoim koncie więcej niż 1 voucher, jak mogę ich użyć?

    Zgodnie z Warunkami sprzedaży nie ma możliwości połączenia voucherów. Jednak w wyjątkowych przypadkach prośby takie będą rozpatrywane indywidualnie, wniosek o połączenie voucherów należy kierować na stronie: bok.lechpoznan.pl.

Bilety specjalne

  • help_outlineJestem osobą niepełnosprawną, czy mogę obejrzeć mecz na stadionie?

    W ramach akcji Lech Bez Barier, osoby z I grupą inwalidzką (znacznym stopniem niepełnosprawności) mogą dopingować Kolejorza z trybun za darmo. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Lech Bez Barier: więcej >>>

  • help_outlineJako firma planujemy zakupić większą ilość karnetów, czy możemy liczyć na jakąś zniżkę?

    Wysokość rabatu jest zależna od ilości zakupionych karnetów/biletów. Wszelkie pytania prosimy kierować poprzez formularz na stronie bok.lechpoznan.pl

  • help_outlineChcielibyśmy przyjechać na stadion ze zorganizowaną grupą dzieci, do kogo powinniśmy się zgłosić?

    Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Sektor Dziecięcy. więcej >>>

Bilety i karnety

  • help_outlinePrzypadkowo wybrałem nie to miejsce na stadionie, czy mogę je zmienić?

    Zmiana zwykłych miejsc biletowych co do zasady nie jest możliwa, jednakże w niektórych przypadkach (przy mniejszym zainteresowaniu danym meczem) takie zgłoszenia będą w miarę możliwości rozpatrywane indywidualnie. Prośbę taką należy przesłać poprzez formularz na stronie bok.lechpoznan.pl, podając swoje dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, numer PESEL) oraz informacje na temat pożądanej zmiany miejsc.

  • help_outlineNiestety nie mogę uczestniczyć w meczu, ale kupiłem już bilet, czy mogę go zwrócić?

    Zgodnie z warunkami sprzedaży, akceptowanymi podczas zakupu, biletów nie można zwrócić.

  • help_outlineNiestety nie mogę uczestniczyć w meczu, ale kupiłem już bilet, czy mogę go przekazać innej osobie?

    Możliwość przekazania biletu występuje tylko w przypadku miejsc karnetowych, pojedynczych biletów imiennych nie można przekazać, gdyż posługiwać się nimi mogą jedynie osoby, których dane widnieją na bilecie/karcie.

  • help_outlineWczoraj wysłałem zgłoszenie reklamacyjne/z zapytaniem i wciąż nie otrzymałem odpowiedzi, po jakim czasie mogę się jej spodziewać?

    Zgodnie z warunkami sprzedaży rozpatrzenie reklamacji trwać może do 14 dni, robimy jednak wszystko, aby czas ten był znacznie krótszy. Podobnie w przypadku zapytań - czas oczekiwania na odpowiedź zależy od ilości nadesłanych zgłoszeń i zwykle nie przekracza kilku dni. Natomiast każdy telefon z zapytaniem "kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi na maila" wydłuża ten czas o kolejne minuty i godziny.

  • help_outlineKupiłem karnet do wydruku samodzielnego. Czy mogę zmienić metodę dostarczenia na kartę kibica?

    Niestety, nie można tego robić. Raz wybrana metoda dostarczenia karnetu pozostaje ważna do końca jego obowiązywania.

  • help_outlinePosiadam karnet na mecz, ale chcę podczas jednego meczu zmienić miejsce. Czy mogę to zrobić?

    Oczywiście, istnieje taka możliwość. Instrukcja pokazująca jak to zrobić znajduje się tutaj.

  • help_outlineCzy mogę zakupić karnet na raty?

    Oczywiście, że tak. Jeśli Twoja suma zakupów abonamentów przekroczy 300 złotych, możesz skorzystać z systemu ratalnego PayU. Przy zakupie karnetu przez Internet, po wybraniu opcji „Realizuj Ratami” pojawi się kalkulator, w którym należy wybrać dogodną dla siebie liczbę miesięcznych rat. Następnie wystarczy wypełnić krótki wniosek i potwierdzić warunki umowy. Wybierając tą metodę płatności nie musisz martwić się jednorazowym wydatkiem i jednocześnie korzystać ze wszystkich korzyści, jakie niesie ze sobą posiadanie karnetu.

  • help_outlineCzy mecze rundy finałowej są zawarte w karnecie sezonowym?

    Tak. W skład karnetu na cały sezon zawarte są wszystkie domowe mecze rundy zasadniczej oraz rundy finałowej.

  • help_outlineGdzie mogę sprawdzić ilość przysługującej mi zniżki lojalnościowej?

    Przysługującą zniżkę lojalnościową możesz sprawdzić na swoim koncie biletowym. Wystarczy po zalogowaniu na stronie bilety.lechpoznan.pl wejść w zakładkę „Twoje konto” i rozwinąć swoje dane za pomocą strzałki znajdującej się obok numeru PESEL.

  • help_outlineCzy mogę kupić karnet nie posiadając karty kibica?

    Tak, już od dwóch sezonów posiadanie Karty Kibica nie jest wymagane. Karnet bez Karty Kibica możesz zakupić na stronie bilety.lechpoznan.pl wybierając metodę dostarczenia „Wydruk samodzielny”. Przed każdym spotkaniem Kolejorza przy INEA Stadionie należy wydrukować bilet z karnetu.

Aplikacja mobilna

  • help_outlineO aplikacji

    Zakup biletów na mecze Lecha Poznań jeszcze nigdy nie był tak łatwy i wygodny. Od teraz możesz korzystać z aplikacji mobilnej Lech Bilety. Kolejorz jest pierwszym w Polsce klubem piłkarskim, który daje możliwość wejścia na INEA Stadion trzymając w ręku smartfon. Wystarczy, że zakupisz wejściówkę poprzez aplikację i na Bułgarskiej podejdziesz do jednego z 20 kołowrotów oznaczonych tabliczką Lech Bilety Mobilne.

  • help_outlineDo czego służy aplikacja mobilna Lech Bilety?

    To aplikacja, która jest uproszczoną wersją portalu bilety.lechpoznan.pl i służy do zakupu wejściówek na mecze Kolejorza. Od wersji WEB różni się zatem funkcjonalnościami, których w komplecie dostępne są po zalogowaniu na własne konto w przeglądarce internetowej. Na chwilę obecną poprzez aplikację nie jest możliwy zakup karnetów.

  • help_outlineGdzie mogę pobrać aplikację Lech Bilety?

    Aplikacja mobilna Lech Bilety jest dostępna w sklepie Google Play.

    Link do pobrania: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.roboticket.mobileticket.lech

  • help_outlineIle czasu trwa zakup biletu przez aplikację Lech Bilety?

    Zakup biletu mobilnego trwa dosłownie 3 minuty! Aczkolwiek nie ma pośpiechu, gdyż domyślne ustawienia sesji zakupowej to 15 minut. Oznacza to, że jeśli w tym czasie nie potwierdzisz chęci kupienia biletu lub karnetu i nie przejdziesz z koszyka do płatności, to zawartość koszyka zostanie skasowana. Czas trwania sesji odliczany jest w bocznym menu, które otwiera się po kliknięciu w przycisk wyglądający jak trzy poziome linie lub poprzez przeciągnięcie palcem od prawej do lewej strony ekranu smartfona.

  • help_outlineCzy zakup biletów w aplikacji Lech Bilety jest bezpieczny?

    Oczywiście! Najwyższe standardy bezpieczeństwa jak i szeroki wybór formy płatności (karta płatnicza, zwykły przelew bankowy jak i płatność z konta PayU) zapewnia wyłączny dostawca usługi e-płatności, partner KKS Lech Poznań poznańska firma PayU, która jest jedną ze stron zaangażowanych w tworzenie aplikacji Lech Bilety.

  • help_outlineKtórym wejściem mogę wejść na mecz korzystając z biletu mobilnego na moim smartfonie?

    Aktualnie kibice mogą skorzystać z 20 kołowrotów, które wyposażone zostały w czytniki umożliwiające zeskanowanie biletu mobilnego z aplikacji Lech Bilety, w poniższych wejściach na Inea Stadion:

    I trybuna - 3, 18, 20, 21 i 22

    II trybuna - 4, 5 i 6

    III trybuna - 7, 10, 25, 26, 27, 28 i 29

    IV trybuna - 9, 11 i 12

  • help_outlineCzy wejście na INEA Stadion przez kołowroty wyposażone w czytniki mobilne jest możliwe tylko po zakupie biletu w aplikacji?

    Nie, zakup biletu nie musiał mieć miejsca w aplikacji Lech Bilety, jednak konieczne jest zainstalowanie aplikacji w telefonie. W zakładce "Bilety" w aplikacji masz wgląd do wszystkich zakupionych i aktywnych wejściówek: zarówno tych zakupionych za pośrednictwem telefonu, jak również tych kupionych bezpośrednio w portalu bilety.lechpoznan.pl.

  • help_outlineCzy dokonując zakupu w aplikacji mogę skorzystać z innych metod wykorzystania biletu?

    Tak. Jeśli chcesz wydrukować bilet zakupiony w aplikacji, wystarczy że zalogujesz się do portalu bilety.lechpoznan.pl. Wejściówka pochodząca z aplikacji Lech Bilety automatycznie generowana jest w postaci pliku w formacie pdf i zapisywana na Twoim koncie na stronie WEB jako opcja Print@Home.

  • help_outlineCzy kupując bilet znajomemu będę miał go także na swoim smartfonie?

    W aplikacji LECH Bilet masz możliwość wglądu we wszystkie bilety, które zakupiłeś – również te dla znajomych. Znajomy, dzięki przyporządkowaniu numeru PESEL, sprezentowany bilet zobaczy również na swoim koncie. Jeśli znajomy będzie chciał wejść na INEA Stadion korzystając z aplikacji zainstalowanej na Twoim telefonie – nie będzie miał z tym żadnego problemu. Rekomendujemy jednak rejestrację konta i instalację aplikacji na własnym telefonie. Na każdy mecz można kupić maksymalnie 10 biletów z jednego konta. Jeśli potrzebujesz większej liczby – skontaktuj się z nami poprzez adres grupy@lechpoznan.pl. Mamy bardzo korzystną ofertę dla grup zorganizowanych. Pomożemy załatwić wszystkie formalności. Kibicuj z Wiarą!

  • help_outlineCzy poprzez aplikację mobilną mogę kupić bilet zupełnie nowemu kibicowi?

    Jeśli kupujesz wejściówkę znajomemu, którego danych nie ma jeszcze w systemie sprzedaży biletów – niezależnie od tego, czy robisz to w aplikacji Lech Bilety czy poprzez przeglądarkę internetową na bilety.lechpoznan.pl – w momencie założenia konta obdarowana osoba zobaczy aktywny bilet do wykorzystania. Wejściówka jest przypisywana po numerze PESEL, również w momencie, gdy konto zostało założone już po jej zakupie. Rekomendujemy rejestrację konta i instalację aplikacji na własnym urządzeniu mobilnym.

  • help_outlineCzy każdy smartfon jest kompatybilny z aplikacją mobilną?

    Obecna wersja aplikacji mobilnej Lech Bilety przeznaczona jest na system operacyjny Android, zatem każdy posiadacz smartfonu z systemem Android – m.in. najpopularniejsze marki smartfonów Sony, Samsung, LG, HTC, Huawei, Lenovo - może bez problemu zainstalować aplikację i w prosty sposób nabyć bilet na mecze Kolejorza. Aktualnie trwają intensywne prace nad udostępnieniem wersji aplikacji na system iOS w pierwszy kwartale 2016 roku.

Regulaminy