Liga zawieszona

W związku z aktualną sytuacją związaną z rozprzestrzeniającym się koronawirusem COVID-19 i zagrożeniem epidemiologicznym na terytorium Polski, mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy zostały przełożone.

Ustalenie daty wznowienia rozgrywek nastąpi w przyszłym tygodniu po zapoznaniu się z decyzjami UEFA. Dotyczyć będą ewentualnej zmiany terminów poszczególnych rozgrywek międzynarodowych w sezonie 2019/20 lub ewentualnymi nowymi ustaleniami nt. terminów rozgrywek międzynarodowych w sezonie 2020/21. Ekstraklasa S.A. nie planuje wznowienia rozgrywek do końca marca 2020 roku.

#GramyDalej

Możesz nadal nas wspierać i pozostawić zakupioną wejściówkę, którą wykorzystasz na najbliższym otwartym spotkaniu Lech-Legia lub wymienisz ją na inne starcie Kolejorza rozegrane przy Bułgarskiej z udziałem publiczności.

Wielu kibiców, którzy zakupili bilety na spotkanie Lecha Poznań z Legią Warszawa gra z nami dalej! Do stolicy Wielkopolski płyną głosy wsparcia nie tylko z Polski, ale też z innych europejskich krajów, z których fani piłki nożnej chcieli przyjechać na ligowy klasyk. I nadal chcą! To właśnie oni poczekają na kolejne spotkanie obu drużyn i wtedy pojawią się przy Bułgarskiej z nabytą już wejściówką.

Ponadto w ciągu doby od ogłoszenia decyzji o odwołaniu imprez masowych przybyło blisko 300 nowych osób, które nabyły bilet na spotkanie Kolejorza z legionistami. Wśród nich dwie firmy, które zakupiły po 100 wejściówek.

  • help_outline PAKIET BILET+ KOSZULKA - W PAKIECIE KOSZULKA TYLKO 119 ZŁ!
    Nie posiadasz jeszcze koszulki meczowej obowiązującej na sezon 2019/20? Nie czekaj dłużej z decyzją o jej kupnie! Posiadacze biletów na spotkanie ze stołeczną drużyną będą mogli nabyć koszulkę za jednyne 119 zł - tak tanio jeszcze nie było!

    JAK SKORZYSTAĆ Z PROMOCJI?

    1. KUP PAKIET BILET + KOSZULKA - koszulkę razem z wejściówką kupisz już za 169 złotych (strefa B) lub 199 złotych (strefa A). Wystarczy wybrać przy zakupie biletu cenę BILET + KOSZULKA, a wraz z biletami otrzymasz voucher uprawniający do wymiany na koszulkę meczową. Zakupiony voucher zrealizujesz TUTAJ>>>>
    2. DOKUP VOUCHER DO BILETU - nie zdecydowałeś się od razu na pakiet i kupiłeś sam bilet? Nic straconego! Jako posiadacz biletu możesz dokupić voucher na koszulkę osobno, w cenie 119 zł! Voucher możesz dokupić TUTAJ>>>>
    3. ODBIERZ VOUCHER JAKO POSIADACZ KARNETU - Karnetowicze trykot meczowy zakupią o 130 złotych taniej - zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym i pobierz voucher obniżający cenę koszulki do 119 zł.

    Voucher na Koszulkę można zrealizować w sklepie internetowym .

    Możliwość wymiany vouchera na koszulkę została wydłużona do 30 kwietnia 2020.

  • help_outlineCENNIK
    CENNIK BILETÓW
    Trybuny Anioły i Czapczyka Białasa i Kocioł
    Normalny

    Bilet na mecz

    80 zł

    Bilet + koszulka

    199 zł

    Bilet na mecz

    50 zł

    Bilet + koszulka

    169 zł

    Ulgowy1)

    Bilet na mecz

    64 zł

    Bilet + koszulka

    183 zł

    Bilet na mecz

    40 zł

    Bilet + koszulka

    159 zł

    Dziecko2)

    Bilet na mecz

    20 zł

    Bilet + koszulka

    139 zł

    Bilet na mecz

    20 zł

    Bilet + koszulka

    139 zł

    Poznańska Złota Karta3)

    Bilet na mecz

    40 zł

    Bilet + koszulka

    159 zł

    Bilet na mecz

    25 zł

    Bilet + koszulka

    144 zł

    Karta Dużej Rodziny4)

    Bilet na mecz

    5 zł

    Bilet + koszulka

    124 zł

    Bilet na mecz

    5 zł

    Bilet + koszulka

    124 zł

    Mapa Stadionu Poznań
    1)Zniżka przysługuje uczniom oraz studentom od 13 do 26 roku życia, a także seniorom powyżej 65 roku życia. Zniżka dotyczy również Kobiet, które w tej samej transakcji kupują bilet w cenie 'Dziecko'.
    2)Zniżka dla dzieci w wieku do 13 lat. Nie obowiązuje na trybunie Kocioł, gdzie dzieci do 13 roku życia nie mają wstępu.
    Dzieci do lat 5 wchodzą na mecz za darmo.
    3)Zniżka dla Seniorów posiadających Poznańską Złotą Kartę Seniora.
    4)Zniżka dla dzieci i młodzieży poniżej do 18 lat. Nie obowiązuje na trybunie Kocioł.
    Powyższe ceny biletów w dniu meczu w kasach biletowych przy Stadionie Poznań są wyższe o 5 zł

Chcesz dołączyć do akcji #GramyDalej?

Ponownie uruchomiliśmy sprzedaż "wirtualnych" biletów na mecz Lecha z Legią. Jeśli chcesz wesprzeć klub, możesz zakupić taką wejściówkę. Kartę wstępu będziesz mógł wykorzystać na kolejnym otwartym starciu Kolejorza z legionistami na stadionie przy Bułgarskiej.

add_shopping_cart#GRAMDALEJ


Co z zakupionymi biletami na mecz Lech-Legia?

Zakupione bilety można wymienić na voucher do wykorzystania na dowolny mecz Lecha lub ubiegać się o zwrot zapłaconej kwoty*. Osoby, które nie wybiorą żadnej z wymienionych opcji – zwrotu lub vouchera – automatycznie zostaną przepisane na kolejny mecz Lech-Legia.

1.#GramyDalej wymień bilet na voucher na dowolny mecz

Osoby, które chciałyby wymienić swoje bilety na voucher o tej samej wartości, prosimy o kontakt przez formularz na stronie bok.lechpoznan.pl. Przyznany voucher będzie można wykporzystać na dowolny mecz, który odbędzie się z udziałem publiczności przy Bułgarskiej do 30-06-2021r. Voucher będzie można wykorzystać na zakup karnetu, których sprzedaż będzie prowadzona w okresie jego ważności.

2. Zwrot pieniędzy za bilet zakupiony online

Uruchomiliśmy w systemie biletowym opcję zwrotu, prośby o zwrot przyjmujemy do 14 marca (sobota) do godziny 20:00. Po zgłoszeniu prośby pieniądze zostaną przelane na konto właściciela transakcji, status złożonego o zwrot wniosku jest widoczny przy danym bilecie.

3. Zwrot pieniędzy za bilet zakupiony w punkcie stacjonarnym

Realizacja zwrotu biletów zakupionych stacjonarnie potrwa do soboty, 30 maja do godziny 20:00 i możliwa jest wyłącznie w miejscu, w którym została nabyta wejściówka. Nie ma możliwości dokonania zwrotu karty wstępu na mecz Lech-Legia w innym punkcie sprzedaży stacjonarnej. Jeszcze raz dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość.
Pytania i odpowiedzi : TUTAJ >>>.
Szczegółowe informacje dostępne też: TUTAJ >>>

Kibice, którzy zakupili wejściówki w punktach stacjonarnych już dziś mogą zadeklarować, że chcą wesprzeć klub i pokazać, że się z nim solidaryzują w tej trudnej sytuacji. Osoby, które chciałyby wymienić swoje bilety na voucher o tej samej wartości, prosimy o kontakt przez bok.lechpoznan.pl.

Informacja dla karnetowców

O rekompensacie dla posiadaczy abonamentów poinformujemy, kiedy będzie wiadomo ile meczów zawartych w karnetach odbędzie się bez udziału kibiców.

Informacja dla osób kupujących bilety w punktach stacjonarnych


  • help_outline W jakim terminie będzie możliwość zwrotu w poszczególnych punktach sprzedaży?
    Realizacja zwrotu biletów zakupionych stacjonarnie ruszyła na początku maja i potrwa do soboty, 30 maja do godziny 20:00.

    Zwrot biletu w Stacji Kolejorz Stadion:
    Kibice, którzy zakupili wejściówki na mecz Lech-Legia w Stacji Kolejorz Stadion mogą od 04-05-2020 udać się na obiekt przy Bułgarskiej w celu zwrotu pieniędzy za nabyty bilet. Punkt Sprzedaży Biletów w Stacji Kolejorz przyjmuje zwroty od poniedziałku do piątku od 10:00 do 17:00, a w sobotę 10:00 - 15:00.

    Zwrot biletu w Stacjach Kolejorz w poznańskich centrach handlowych:
    Od środy, 6 maja będziemy realizować zwroty biletów zakupionych stacjonarnie w Stacjach Kolejorz w poznańskich centrach handlowych.
    Godziny otwarcia punktów sprzedaży:
    Stacja Kolejorz Pestka: poniedziałek-sobota 9-21, niedziela 10-20
    Stacja Kolejorz Posnania: poniedziałek-sobota 10-22, niedziela 10-21
    Stacja Kolejorz Avenida: poniedziałek-sobota 9-21, niedziela 9-20

    Stoisko klubowe CH King Cross: po zwrot za bilety zakupione w King Cross, zapraszamy do Stacja Kolejorz Stadion
    Stacja Kolejorz Stary Browar: po zwrot za bilety zakupione w Stacji Kolejorz Stary Browar, zapraszamy do Stacja Kolejorz Stadion<

    Zwrot biletu w oficjalnych punktach partnerskich:
    Od piątku, 8 maja będziemy realizować zwroty biletów zakupionych w punktach partnerskich w całej Wielkopolsce.
    Godziny otwarcia punktów sprawdzisz TUTAJ>>>>
  • help_outline Zakupiłem bilet w punkcie stacjonarnym. Gdzie będzie można się zgłosić po zwrot pieniędzy?
    Zwot pieniędzy będzie możliwy w tym samym punkcie sprzedaży, w którym był dokonywany zakup. Nie będzie możliwości zwrócenia biletu w innym punkcie niż dokonano zakupu.
  • help_outline Co trzeba mieć ze sobą, aby zwrócić bilet zakupiony w punkcie stacjonarnym?
    Abu zwrócić bilet koniecznie miej ze sobą:
    - Przy płatności gotówką: bilet, paragon fiskalny;
    - Przy płatności kartą: bilet, paragon fiskalny, kartę którą dokonano płatności, potwierdzenie płatnści z terminala lub wydruk z konta dokumentujący płatność daną kartą.
  • help_outline W jaki sposób dostanę zwrot w punkcie stacjonarnym?
    W zależności od metody płatnosci:
    - Przy płatności gotówką: zwrot gotówki;
    - Przy płatności kartą: zwrót na kartę, którą dokonano płatności;
    - Płatność voucherem/kartą podarunkową: zwrot vouchera;
    - Płatność punktami Lechici: zwrot punktów;

    Nie ma możliwości zwrócenie pieniedzy w inny sposób niż była dokonywana płatność.
  • help_outline Czy mogę bilet zakupiony w punkcie stacjonarnym wymienić bilet na voucher? W jaki sposób mogę to zgłosić?
    Przypominamy i zachęcamy do tego, żebyś w czasie panującej pandemii wspierał nas dalej i pozostawił zakupioną wejściówkę, którą wykorzystasz na najbliższym otwartym dla publiczności spotkaniu Lech-Legia lub wymienisz ją na voucher #wGóręSerca o podwójnej wartości zwrotu!
    Dlatego jeśli Kolejorz jest bliski Twojemu sercu, a swoją wejściówkę zakupiłeś w punkcie stacjonarnym, możesz zadeklarować, że chcesz wesprzeć klub i pokazać, że się z nami solidaryzujesz w tej trudnej sytuacji. Bilet na voucher #wGóręSerca możesz wymienić w punkcie stacjonarnym, wystraczy okazać bilety, potwierdzenie zakupu lub podać pesel kasjerowi.
    Taką prośbę można też do nas zgłosić przez bok.lechpoznan.pl bez konieczności udania się do punktu zakupu biletu.

Informacja dla posiadaczy pakietów PREMIUM LEGIA+POGOŃ

Zakupione pakiety można wymienić na voucher do wykorzystania na dowolny mecz Lecha lub ubiegać się o zwrot zapłaconej kwoty.

  • help_outline Wymień pakiet na voucher o tej samej wartości

    Aby wymienić pakiet na voucher, należy zalogować się na konto, z którego dokonano zakupu i przejść do szczegółów transakcji. W przypadku, gdy zakup był dokonany bez logowania, należy przejść do szczegółów transakcji, korzystając z linka do transakcji, który został wysłany w mailu potwierdzający zakup.

    W transakcji znajduje się lista wszystkich zakupionych pakietów, w przypadku, gdy chcemy wymienić pakiet na voucher prosimy przy każdym z nich wybrać opcję:

    PROŚBA O ZWROT -> VOUCHER/#GRAMYDALEJ.

    Voucher, po rozpatrzeniu wniosku zostanie wysłany mailowo do właściciela transakcji, będzie go można wykorzystać na dowolne spotkanie Kolejorza rozegrane przy udziale kibiców na stadionie przy Bułgarskiej.


  • help_outline Zwrot pieniędzy za pakiet zakupiony online

    Aby wnioskować o zwrot pieniędzy za zakupiony pakiet, należy zalogować się na konto, z którego dokonano zakupu i przejść do szczegółów transakcji. W przypadku, gdy zakup był dokonany bez logowania, należy przejść do szczegółów transakcji, korzystając z linka do transakcji, który został wysłany w mailu potwierdzający zakup.

    W transakcji znajduje się lista wszystkich zakupionych pakietów, w przypadku, gdy chcemy wymienić pakiet na voucher prosimy przy każdym z nich wybrać opcję:

    PROŚBA O ZWROT -> ZWROT.

    Po zgłoszeniu prośby w pieniądze zostaną przelane na konto właściciela transakcji.

  • help_outline Zwrot pieniędzy za pakiet zakupiony w Stacji Kolejorz
    Ze względu na sytuację w kraju związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, nie chcemy narażać pracowników i kibiców na bezpośredni kontakt w Stacjach Kolejorz. Zdecydowaliśmy, że opcja zwrotu w punktach stacjonarnych będzie dostępna dopiero, kiedy sytuacja epidemiologiczna unormuje się. Poinformujemy o tym natychmiast, kiedy tylko będzie możliwość oddania biletu i odzyskania pieniędzy.
Poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. W przypadku dodatkowych pyatań zachecamy do kontaktu przez BIURO OBSŁUGI KIBICA
  • help_outline Mam bilet na mecz, jakie są możliwości jego zwrotu?
    Dostępne są 2 opcje:
    -wymiana biletu na voucher do wykorzystania na kolejne mecze Lecha Poznań rozgrywane z publicznością;
    -zwrot pieniędzy za zakupione bilety.
  • help_outline W jaki sposób mam dokonać zwrotu biletu/wymiany na voucher przy zakupie online?
    Należy zalogować się na konto, z którego były kupowane bilety. Po zalogowaniu należy wejść w Listę Transakcji i przejść do transakcji, w której był dokonany zakup na mecz Lech-Legia. Przy każdym bilecie należy kliknąć przycisk PROŚBA O ZWROT/ GRAMY DALEJ i wybrać jedną z dwóch opcji:
    - VOUCHER GRAMY DALEJ - jeżeli chcemy wymienić bilet na voucher
    - ZWROT - jeżeli chcemy zwrot pieniędzy.
  • help_outline Czy w aplikacji Lech Bilety jest również możliwy zwrot biletu/wymiany na voucher?
    Opcja prośby o zwrot/voucher nie jest dostępna w aplikacji. W celu zwrotu biletów zakupionych w aplikacji prosimy zalogować się na stronie bilety.lechpoznan.pl.
  • help_outline Kupowałem bilet bez logowania. Gdzie znajdę opcję zwrotu biletu/wymiany na voucher?
    Aby wymienić bilety na voucher/ ubiegać się o zwrot należy przejść do szczegółów transakcji, korzystając z linka do transakcji, który został wysłany w mailu potwierdzający zakup. Można również zalogować się na konto właściciela biletu i przy bilecie wnioskować o zwrot.
  • help_outline Kupowałem kilka biletów, a na swoim koncie widzę tylko swój. Gdzie znajdę pozostałe bilety?
    Dostęp do wszystkich zakupionych biletów ma jedynie właściciel transakcji w zakładce Lista Transakcji.
    Jeżeli bilety były kupowane bez logowania należy przejść do szczegółów transakcji, korzystając z linka do transakcji, który został wysłany w mailu potwierdzający zakup. Jeżeli bilety kupowany były w punkcie stacjonarnym każda z osób posiadająca musi się samodzielnie zalogować na swoje konto.
  • help_outline Do kiedy można zgłaszać prośby o zwrot pieniędzy za bilet online?
    Prośby o zwrot przyjmujemy do 14 marca (sobota) do godziny 20:00.
    * WAŻNE: Podany termin zwrotu obowiązuje tylko osoby, które dokonały zakupy online. Dla osób, które zakupiły bilety w punktach stacjonarnych, wydłużyliśmy termin zwrotu. Szczegóły poniżej.
  • help_outline Do kiedy można zgłaszać prośby o zwrot za bilet zakupiony stacjonarnie?
    Ze względu na sytuację w kraju związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, nie chcemy narażać pracowników i kibiców na bezpośredni kontakt w Stacjach Kolejorz oraz wszystkich punktach partnerskich na terenie Wielkopolski. Dlatego zdecydowaliśmy, że ta opcja zwrotu biletuw punkcie stacjonarnym będzie dostępna dopiero, kiedy sytuacja epidemiologiczna unormuje się. Poinformujemy o tym natychmiast, kiedy tylko będzie możliwość oddania biletu i odzyskania pieniędzy. Zachęcamy do założenia konta w systemie biletowym i podania swoich danych kontaktwych.
  • help_outline Wybrałem opcję wymiany biletu na voucher. Na jakie mecze będzie on obowiązywał?
    Voucher bedzie można wykorzystać na dowolne spotkanie Kolejorza rozegrane przy udziale kibiców na stadionie przy Bułgarskiej.
  • help_outline Wybrałem opcje zwrotu pieniędzy. Jak zostaną mi one zwrócone?
    Pieniądze zostaną przelane na konto właściciela transakcji, z którego był dokonany zakup.
  • help_outline Do kiedy będzie udostępniona możliwość wnioskowania o wymiany biletu na voucher?
    Wnioski o voucher będzie można również zgłaszać po zakończeniu meczu Lech - Legia.
  • help_outline Kupiłem pakiet bilet + koszulka. W jaki sposób będzie naliczona kwota zwrotu/wartość vouchera?
    Zwracana jest kwota tylko za zakupiony bilet, nie jest zwracana kwota za voucher na koszulkę.
    W przypadku zakupionego pakietu i wnioskowania o zwrot pieniędzy, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o cenę koszulki w pakiecie, czyli o 119 zł.
    W przypadku zakupionego pakietu wnioskowania o voucher, wartość vouchera będzie również pomniejszona o cenę koszulki w pakiecie, czyli o 119 zł.
    Przypomninamy, że zakupione vouchery na koszulkę można cały czas realizować.
  • help_outline Co w przypadku gdy posiadam bilet w systemie, a nie zaznaczę ani opcji zwrotu, ani opcji wymiany na voucher?
    W takim przypadku bilet będzie ważny na kolejny mecz Lech - Legia rozgrywany w Poznaniu z udziałem kibiców. O szczegółach będziemy informować w poźniejszym terminie.
  • help_outline Chcę zachować zakupione bilety na kolejny mecz z Legią z udziałem publiczności. Co muszę zrobić?
    W takim wypadku nie ma konieczności podejmowania żadnej akcji. Kibice, którzy nie będą wnioskować ani o wymianę biletu na voucher, ani o zwrot, będą upoważnieni do wejścia na kolejny mecz Lech - Legia, który odbędzie sie w Poznaniu z udziałem publiczności. O szczegółach poinformujemy w późniejszym terminie.
  • help_outline Co z punktami Lechici których użyłem żeby opłacić częściowo/w całości za bilety Lech-Legia ?
    Punkty zostaną zwrócone na konto, warunkiem jest wnioskowania o zwrot/voucher.
  • help_outline Mój karnet obejmuje mecz Lech - Legia. Kiedy będzie informacja o rekompensacie?
    O rekompensacie dla posiadaczy abonamentów poinformujemy, kiedy będzie wiadomo ile meczów zawartych w karnetach odbędzie się bez udziału kibiców.
  • help_outline Kupiłem bilet na mecz Lech-Legia korzystając z vouchera. W jaki sposób skorzystać z opcji zwrotu?
    Prosimy skorzystać ze standardowej opcji zwrotu. Przy realizacji wniosku zostanie uwzględniony fakt wykorzystania vouchera.
  • help_outline Kupiłem bilet z użyciem vouchera i otrzymałem już zwrot. Co z użytym voucherm?
    Jeżeli został zwrócony bilet, przy którym wykorzystano voucher, voucher również jest ponownie aktywny i będzie go można raz jeszcze użyć w innym terminie, na takie mecz i strefy cenowe, na jakie obowiązywał. W przypadku pytań prosimy o wiadomość BIURO OBSŁUGI KIBICA
  • help_outline Posiadam niewykorzystany voucher na Lech - Legia, czy będzie można go wykorzystać na kolejne spotkanie?
    Prosimy o widomość przez BIURO OBSŁUGI KIBICA , w treści prosimy podać numer vouchera.
  • help_outline Dokonałem płatnej zmiany miejsca biletu. W jaki sposób ubiegać się o zwrot za bilet oraz za dopłatę za zmianę miejsca?
    Prosimy skorzystać z dostępnej opcji zwrotu, przy realizacji zwrotu pracownicy uwzględnią zarówno opłatę za zmianę miejsca jak i opłatę wyjściową za bilet.
  • help_outline Posiadam karnet i dopłaciłem za zmianę miejsca. Czy mogę ubiegać się o zwrot?
    Tak, prosimy o skorzystanie z dostępnej opcji zwrotu.