<<<<<< NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
KONTO W SYSTEMIE
  • help_outlineJak założyć konto?
    Krok 1.

    U góry strony bilety.lechpoznan.pl klikamy przycisk Załóż konto

    Krok 2.

    Wpisujemy swój numer PESEL (w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny lub seria i numer dokumentu tożsamości), następnie klikamy przycisk

    Krok 3.

    Uzupełniamy wszystkie pola oraz zaznaczamy przyciski wyboru oznaczone gwiazdką. Klikamy przycisk „ZAŁÓŻ KONTO”.

    Krok 4.

    Na podany w kroku 3 adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć aby dokończyć proces aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym jest aktywne.

  • help_outlineJak założyć konto dla dziecka poniżej 13 lat?
    Konto dla dziecka poniżej 13 lat może w systemie biletowym założyć pełnoletni opiekun.
    Krok 1.

    U góry strony bilety.lechpoznan.pl kliknij przycisk Załóż konto

    Krok 2.

    Wpisz numer PESEL dziecka, następnie kliknij przycisk

    Krok 3.

    Uzupełnij wszystkie pola:

    - imię i nazwisko dziecka;
    - adres e-mail (konieczny unikalny adres e-mail, którego nie ma w bazie);
    - zaznacz wymagane zgody;
    - kliknij przycisk „ZAŁÓŻ KONTO”.
    Krok 4.

    Pojawi się komunikat: "Dziecko poniżej 13 lat. Zbyt młody, aby się zarejestrować KLIKNIJ TUTAJ, aby połączyć konto opiekuna"
    Kliknij w podany komunikat i podaj dane do logowania opiekuna, następnie kliknij ponownie ZAŁÓŻ KONTO.

    Krok 5.

    Na podany w kroku 3 adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć aby dokończyć proces aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym jest aktywne i można zalogować się na konto dziecka.

    Krok 6.

    Po zalogowaniu na swoje konto przydzielony opiekun ma podgląd na konto dziecka. W tym celu należy wejść w zakładkę:
    Twoje konto->Twoje grupy uzytkowników.

  • help_outlineJak się zalogować do systemu?
    Krok 1.

    U góry strony bilety.lechpoznan.pl klikamy przycisk Logowanie

    Krok 2.

    W polu "Email" wpisujemy adres poczty internetowej użytej przy rejestracji, w polu "Hasło" ustawione przez użytkownika hasło konta. Następnie klikamy przycisk

  • help_outlineJak zmienić indywidualne hasło?
    Krok 1.

    Po zalogowaniu rozwijamy ikonę z nazwiskiem właściciela i wybieramy opcję "Twoje konto"

    Krok 2.

    Następnie rozwijamy menu kontekstowe po prawej stronie i wybieramy opcję "Zmiana hasła"

    Krok 3.

    Wpisujemy stare hasło, a następnie dwa razy nowe hasło oraz potwierdzamy przyciskiem

    Twoje hasło zostało pomyślnie zmienione

  • help_outlineJak zmienić adres mailowy w systemie?
    Krok 1.

    Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym.

    Krok 2.

    Po zalogowaniu rozwiń ikonę z nazwiskiem właściciela i wybierz opcję „Twoje konto”.

    Krok 3.

    Następnie rozwiń menu kontekstowe po prawej stronie i wybierz opcję „Edycja danych”.

    Krok 4.

    Zmień adres mailowy oraz zapisz zmiany. Zostaniesz automatycznie wylogowany.

    Krok 5.

    Zaloguj się na podany adres mailowy i potwierdz zmianę adresu klikając w link aktywacyjny.

  • help_outlineCzy mogę samodzielnie zmienić dane osobowe (imię, nazwisko, pesel)?

    Obowiązkowych danych osobowych nie można zmieniać samodzielnie. W przypadku konieczności zmiany wyżej wymienionych danych prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Kibica przez bok.lechpoznan.pl.

  • help_outlineW jaki sposób sprawdzić historię swoich transakcji?

    Po zalogowaniu się na konto w systemie biletowym rozwiń ikonę z nazwiskiem właściciela. Cała historia transakcji pojawi się po wybraniu opcji „Lista transakcji”.

  • help_outlineJak powiązać konto biletowe z kontem w programie Lechici?

    Powiązanie konta w systemie biletowym z kontem LECHICI: zaloguj się na stronie bilety.lechpoznan.pl -> z menu wybierz “TWOJE KONTO” -> w sekcji “LECHICI Akademia Kibica” wybierz przycisk “MAM KONTO” -> zaloguj się na konto LECHICI -> konta zostały powiązane

  • help_outlineKiedy konto w systemie traci ważność?

    Konto w systemie biletowym zostaje usunięte po 2 latach nieobecności na stadionie.

FAKTURY
  • help_outlineCzy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupy dokonane na stronie bilety.lechpoznan.pl?

    Tak, oczywiście jest taka możliwość.

    Fakturę można zamówić podczas składania zamówienia. W tym celu należy po podsumowaniu transakcji wybrać opcję ”Chcę otrzymać fakturę” oraz uzupełnić wymagane dane. Faktura za zakupione bilety będzie do pobrania po zrealizowaniu transakcji z konta, z którego dokonano zakupu: logowanie-> lista transakcji-> szczegóły transakcji -> wyświetl fakturę.

    Jeżeli faktura nie zostanie zamówiona w momencie zakupów, można ją wygenerować w określonym terminie po zrealizowaniu transakcji: logowanie->lista transakcji->szczegóły transakcji->wygeneruj fakturę. Po uzupełnieniu danych i wygenerowaniu faktury, dostępna jest ona do pobrania po wejściu w szczegóły danej transakcji.

  • help_outlineW jakim terminie od daty zakupów można pobrać fakturę za zamówienia przez system biletowy?

    Chęć otrzymania faktury na firmę należy zgłosić do 15 dnia następnego miesiąca po dokonaniu zakupu. Przykładowo do transakcji dokonanej w październiku należy zgłosić się po fakturę do 15 listopada.

    Faktura imienna (na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej) może zostać wystawiona w ciągu 3 miesięcy licząc od końca miesiąca, w którym dokonano zakupu. Przykładowo do transakcji dokonanej w październiku należy zgłosić się po fakturę do końca stycznia.

  • help_outline Omyłkowo wpisałem błędne dane na Fakturze. Czy mogę je poprawić?

    Niestety nie ma możliwości samodzielnej zmiany danych na wygenerowanej fakturze. W przypadku pomyłki i konieczności wystawienia korekty prosimy o kontakt z Działem Finansów przez bok.lechpoznan.pl

  • help_outlineZakupiłem bilet/karnet w kasach biletowych i otrzymałem paragon. Do kiedy mogę się zgłosić po fakturę?

    Przy transakcjach dokonywanych w kasach biletowych chęć otrzymania faktury prosimy zgłaszać kasjerom przed rozpoczęciem zakupu. Od 1 stycznia 2020 roku nie ma możliwości wystawienia faktury do paragonu w późniejszym terminie, jeżeli nie będzie on zawierał numeru NIP nabywcy.

  • help_outlineCzy kupując bilet/karnet w jednym ze stacjonarnych punktów sprzedaży (np. Punkt Kolporter) również otrzymam fakturę?

    Punkty partnerskie sprzedają bilety/karnety we własnym imieniu stąd też chęć otrzymania faktury należy zgłaszać do punktu, w którym dokonano transakcji. Nie ma możliwości otrzymania faktury od KKS Lech Poznań S.A. do transakcji zrealizowanej w punkcie partnerskim – klub nie jest w tym przypadku sprzedawcą biletu/karnetu.

  • help_outlineZakupiłem kilka biletów/karnetów w jednej transakcji. Czy mogę otrzymać fakturę tylko za jeden z nich?

    Obecnie można wygenerować fakturę jedynie za całą transakcję, w przypadku konieczności wystawienie faktury tylko za część produktów z danej transakcji, prosimy o kontakt z Działem Finansów przez formularz bok.lechpoznan.pl. W przypadku zakupu w kasach prosimy zgłaszać taką prośbę kasjerom przed rozpoczęciem transakcji.