<<<<<< NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Wejście na mecz i Karta Kibica
  • help_outlineJak pobrać Wirtualna Kartę Kibica?

    Jeżeli posiadasz plastikowa Kartę Kibica możesz ją również pobrać w wersji wirtualnej na telefon!

    Jak pobrać Wirtualną Kartę Kibica Po zalogowaniu się na swoje konto biletowe, za pomocą rozwijanego menu w prawej górnej części strony (kliknij na strzałkę przy Twoim imieniu i nazwisku, a następnie 'Twoje konto') przejdź do sekcji Karty. Po wejściu w szczegóły (pole w kształcie prostokąta) pojawi się przycisk 'Mobilna Karta Wirtualna'. Wpisz swój nr telefonu, wejdź w link przesłany SMS-em i udaj się do bramek.

  • help_outlineNie posiadam Karty Kibica, czy mogę kupić bilet?

    Posiadanie plastikowej karty kibica NIE JEST WYMAGANE, za pośrednictwem strony bilety.lechpoznan.pl możesz kupić bilety, które samodzielnie wydrukujesz w domu lub wyślesz w formie mobilnej na swój telefon komórkowy. Karta kibica nie jest wymagana także podczas zakupu stacjonarnego, na przykład na stadionie.

    Od 10 grudnia 2015r. bilety na mecze Lecha możesz zakupić poprzez aplikację mobilną Lech Bilety. W kilku krokach kupisz wejściówkę i korzystając wyłącznie z telefonu wejdziesz na każdą trybunę poznańskiego stadionu poprzez dedykowane wejścia mobilne. Oczywiście jest możliwość zakupu biletu bez karty kibica w punkcie biletowym i w kasie na terenie stadionu. Wystarczy tylko w momencie zakupu podać imię, nazwisko i nr PESEL kibica.

  • help_outlineKupiłem przez Internet bilet bez Karty Kibica. Jak wejdę na mecz?

    Jeśli podczas zakupu biletu wybrałeś opcję „Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon”, możesz pobrać bilet ze swojego konta na stronie bilety.lechpoznan.pl i wydrukować go lub skorzystać z funkcji wysłania biletu SMS-em. Nie musisz już stać w kolejce do kasy, ani odbierać swojego biletu na miejscu, na stadionie.

    Po sfinalizowaniu transakcji zakupu biletów, ponownie wejdź na swoje konto w systemie biletowym za pomocą rozwijanego menu w prawej górnej części strony (kliknij na strzałkę przy Twoim imieniu i nazwisku, a następnie „Twoje konto”). W połowie strony znajdziesz pole w kształcie prostokąta z informacjami o szczegółach meczu i swojego miejsca. U dołu pola jest szereg ikonek: najeżdżając kursorem na każdą z nich, wyświetlisz informację, do czego służą.

    Klikając w ikonę „Pobierz bilet” otworzysz swój bilet w formacie .pdf. Możesz wydrukować go na zwykłej domowej drukarce. Bilet możesz wydrukować w kolorze lub w wersji czarno-białej. Na wydruku są dane na temat Twojego miejsca oraz tego, którym wejściem powinieneś wejść na stadion, ale najważniejszy jest kod kreskowy widoczny u góry i u dołu strony. Upewnij się, że jest wyraźny i nie zginaj kartki w jego miejscu. Najlepiej złożyć wydruk na trzy części wzdłuż linii. Z tak przygotowanym biletem i dokumentem tożsamości udaj się na stadion i bez oczekiwania w kolejce do kasy wejdź na mecz.

    Gdy klikniesz w ikonę „Wyślij SMS”, pojawi się pole, w którym należy wpisać numer telefonu, na jaki ma zostać wysłany SMS z biletem. Po wywołaniu tej funkcji, na podany numer zostanie wysłana wiadomość z linkiem, po otwarciu którego na telefonie pojawi bilet z kodem kreskowym na górze widoku. Aby otworzyć link, musisz mieć połączenie z Wi-Fi lub włączoną transmisję danych. Wyświetlony bilet trzeba włożyć do czytnika przy odpowiednim kołowrotku.

    Bilet zakupiony z metodą dostarczenia "Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon" możesz w łatwy sposób przesłać na swoją skrzynkę E-mail. W szczegółowym widoku biletu wybierz funkcję "Link bezpośredni", a w nowym oknie wpisz adres E-mail, na który wyślemy wiadomość z bezpośrednim odnośnikiem do Twojego biletu. Co prawda otwarty za pomocą maila bilet w formacie .pdf nie uruchomi przed Tobą kołowrotka na przy wejściu, ale mając bilet zapisany na skrzynce mailowej, łatwiej go później znajdziesz i wydrukujesz.

    Bilet zakupiony z metodą dostarczenia „Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon” jest też dostępny na aplikacji mobilnej LECH Bilety, o której więcej dowiesz się tutaj.

    Swój bilet możesz zarówno wydrukować, jak i wysłać SMS-em oraz otworzyć w aplikacji i dopiero przy samym wejściu zdecydować, która funkcja jest dla Ciebie najbardziej wygodna. Jeśli w jednej transakcji kupowałeś większą ilość biletów i chcesz pobrać je wszystkie, kliknij w ostatnią z ikonek „Przejdź do transakcji”. Z tego miejsca zobaczysz wszystkie zakupione w transakcji bilety, a korzystając przycisku „Pobierz wszystkie bilety”, możesz w jednym kroku pobrać i wydrukować bilety dla całej Twojej grupy.

  • help_outlineZgubiłem Kartę Kibica, co mam zrobić, aby móc wejść na mecz?

    Wystarczy osobiście w kasach stadionu (w dniu meczu), bądź w Punkcie Biletowym w Stacji Kolejorz (w pozostałe dni)  zamówić duplikat karty. Poprzednia karta zostanie wówczas anulowana, by nikt nie mógł z niej korzystać. Koszt wyrobienia duplikatu karty wynosi 10zł.

  • help_outlineZamówiłem kartę kibica z doładowanym już biletem, ale nie zdążyłem jej otrzymać przed meczem, jak mogę wejść na stadion?

    W przypadku takiej sytuacji należy przed meczem udać się do jednej z kas, znajdującej się przy stadionie, gdzie zostanie wydrukowany specjalny jednorazowy bilet reklamacyjny. Kasy znajdują się pod promenadą przy III trybunie, od ul. Bułgarskiej .

  • help_outlineCzy można wyrobić Kartę Kibica tuż przed meczem?

    Jest to możliwe, jednak ze względów logistycznych, w zależności od liczby kibiców przy kasach, karty kibica są drukowane najpóźniej na godzinę lub dwie przed pierwszym gwizdkiem. Warto więc pojawić się wcześniej. Koszt wyrobienia karty kibica to 10 zł.

  • help_outlineCzy to oznacza, że na godzinę przed meczem w kasach stadionu nie da się już kupić biletu?

    Oczywiście istnieje możliwość zakupu biletu w kasach nr 2 i 3 (pod promenadą przy III trybunie, od ul. Bułgarskiej), wówczas są wydawane jednorazowe bilety papierowe.

  • help_outlineNa mojej karcie kibica skończyła się data ważności, czy muszę wyrobić nową?

    Data ważności naniesiona na niektórych kartach dotyczy wyłącznie funkcji płatniczej karty, jeśli chcesz ją przedłużyć musisz udać się do jednej z placówek SGB. Taka karta w dalszym ciągu pozwala jednak wchodzić na mecze, gdyż jej funkcja identyfikacyjna utrzymuje swoją ważność bezterminowo.

  • help_outlineIle kosztuje wyrobienie karty kibica?

    Zarówno duplikat karty, jak i wyrobienie nowej karty kibica w kasach stadionu i w punkcie biletowym w Stacji Kolejorz lub punktach partnerskich kosztuje 10zł. Dostarczenie karty kibica do domu kosztuje 10 zł.

  • help_outlineCzy mogę zamówić Kartę Kibica przez system biletowy?

    Oczywiście, można zamówić Kartę Kibica przez Internet. Aby zamówić kartę należy: Krok 1. Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym Krok 2. Po zalogowaniu z rozwijanego menu wybierz opcję "Twoje konto" Krok 3. Wybierz przycisk KUP DOSTĘPNE PRODUKTY a następnie kliknij "ZAMÓW KARTĘ ". Krok 4. Po przejściu do podsumowania transakcji, zostaniesz poproszony o uzupełnienie danych do wysyłki lub - jeżeli na koncie podałeś już wcześniej adres do wysyłki - jego weryfikację. Krok 5. Następnie przejdziesz do szybkich płatności PayU - koszt karty kibica 10 zł, koszt wysyłki - 10 zł. Po opłaceniu transakcji karta dotrze do Ciebie najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych.

  • help_outlineMam kartę kibica, ale system jej nie wyszukuje, dlaczego?

    Zgodnie z ochroną danych osobowych - konto w systemie biletowym i dane kibica zostają usunięte z systemu po 2 latach nieobecności na stadionie. Jeżeli do konta kibica była przypisana karta, zostaje ona dezaktywowana.

  • help_outlineCzy można podpiąć nieaktywną kartę do nowego konta w systemie biletowym?

    Niestety nie ma takiej możliwości. Jeśli karta jest nieaktywna, można wyrobić nową, która zostanie przypisana do konta. Kartę kibica można zamówić przez Internet lub wyrobić na stadionie w Stacji Kolejorz.