<<<<<< NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

KARNETY - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

KARNET NA KARTĘ KIBICA
  • help_outlineInstrukcja zmiany miejsca biletu z karnetu na karcie kibica
    • createKrok 1. Logowanie do systemu i wybór opcji zmiany miejsca

      Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”.

      W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie karnet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu.

      Kliknij niebieski przycisk „Zmień miejsce” przy nazwie meczu, podczas którego chcesz zająć inne miejsce niż zwykle. Miejscówka na pozostałe mecze wchodzące w skład karnetu nie zmieni się.

    • playlist_add_checkKrok 2. Wybieranie miejsca i sposobu dostarczenia biletu

      Z mapy stadionu wybierz interesujące Cię nowe miejsce i przejdź dalej.

      Jeśli nowe miejsce znajduje się w tej samej kategorii cenowej, co poprzednie – operacja jest bezpłatna, natomiast jeżeli chcesz przenieść się do strefy, w której bilety są droższe, wymagane będzie uregulowanie różnicy w cenie za pomocą jednej z dostępnych form płatności.

    • paymentKrok 3. Podsumowanie transakcji i opłata

      Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisku z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”. Po sfinalizowaniu transakcji zobaczysz na swoim koncie w systemie biletowym nowy bilet. Jeśli wybrałeś metodę dostarczenia „Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon” – wydrukuj lub wyślij nowy bilet SMS-em na swojego smartfona. Jeżeli wybrałeś metodę dostarczenia „Karta kibica Internet”, użyj jej do wejścia na stadion, tak jak zwykle. Zwróć uwagę, że wraz ze zmianą miejsca mogła zmienić się też bramka, przez którą wejdziesz na mecz.

  • help_outlineInstrukcja przekazania biletu z karnetu na karcie kibica
    • createKrok 1. Logowanie do systemu i wybór opcji przekazania biletu

      Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”.

      W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie karnet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu.

      Kliknij niebieski przycisk „Przekaż bilet” przy nazwie meczu, który chcesz udostępnić drugiej osobie. Miejscówka na pozostałe mecze wchodzące w skład karnetu nie zmieni się.

    • playlist_add_checkKrok 2. Uzupełnianie danych i sposobu dostarczenia biletu

      Wpisz numer PESEL osoby, której chcesz przekazać swój bilet oraz wybierz kategorie cenową.

      Jeśli osobę, której przekazujesz bilet, obowiązuje ta sama kategoria cenowa lub niższa – operacja jest bezpłatna, natomiast jeżeli chcesz przekazać bilet osobie, która nie posiada uprawnień do Twojej ceny, np. Ulgowy w tym przypadku wymagane będzie uregulowanie różnicy w cenie za pomocą jednej z dostępnych form płatności.

    • paymentKrok 3. Podsumowanie transakcji i opłata

      Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisku z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”.

      Po sfinalizowaniu transakcji Twoje miejsce karnetowe na wybrany mecz zostało przekazane. Otrzymujesz potwierdzenie zrealizowania prawidłowo transakcji, a bilet znajduje się na koncie osoby, której dane podałeś w poprzednim kroku. Jeśli wybrałeś metodę dostarczenia „Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon” – osoba, której przekazałeś bilet, musi zalogować się na swoje konto pobrać bilet i go wydrukować, lub wysłać bilet SMS-em na swojego smartfona. Bilet będzie też dostępny w aplikacji „Lech Bilety”. Jeżeli wybrałeś metodę dostarczenia „Karta kibica Internet”, bilet znajduje się na karcie tej osoby.


  • help_outlineInstrukcja przekształcenia biletu z karnetu na karcie kibica (z karty kibica na wydruk samodzielny lub bilet mobilny)
    • createCzym jest i do czego służy opcja „Przekształcenie biletu”

      Opcja „Przekształcenie biletu” umożliwia pobranie biletu do samodzielnego wydruku osobom, które posiadają karnet na karcie kibica. Została stworzona między innymi dla tych kibiców, którzy zostawili swoją kartę kibica w domu, a na Bułgarską jadą prosto z pracy lub szkoły. Od teraz zamiast korzystać z płatnego wydruku reklamacyjnego, mogą samodzielnie pobrać swój bilet na konkretny mecz przez system biletowy bilety.lechpoznan.pl.

      Przekształcenie dotyczy tylko poszczególnych biletów, nie można zmienić metody dostarczenia całego karnetu jednocześnie, ale można korzystać z tej funkcji przed każdym meczem od momentu uruchomienia sprzedaży.

      Uwaga! Po przekształceniu biletu z karty kibica na wydruk samodzielny nie będzie można tego biletu przekazać innej osobie! .

    • playlist_add_checkKrok 1. Logowanie do systemu i wybór opcji przekształcenia biletu

      Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”.

      W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie karnet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym dolnym rogu.

      Kliknij niebieski przycisk „Przekształć w bilet” przy nazwie meczu, na który chcesz wejść korzystając z wydrukowanego biletu albo biletu mobilnego, a nie z kartą kibica.

      Potwierdź chęć wygenerowania biletu do samodzielnego wydruku poprzez kliknięcie przycisku „Przekształć w bilet” w obrębie okienka, które właśnie się pojawiło.

    • paymentKrok 2. Pobranie biletu

      Ponownie skorzystaj z rozwijanego menu w prawym górnym rogu strony i wybierz zakładkę „Twoje dane”.

      W połowie widoku strony, w sekcji „Bilety” zobaczysz wyszczególnioną wejściówkę na mecz, na który zamówiłeś bilet do samodzielnego wydruku. Otwórz bilet poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym dolnym rogu. Tutaj możesz pobrać bilet gotowy do wydruku w formacie .pdf, za pomocą przycisku „Pobierz bilet”. Możesz również wysłać link do biletu na swój telefon komórkowy korzystając z polecenia „Wyślij SMS” (więcej informacji znajdziesz tutaj: Na mecz z biletem SMS! ). W ten sposób wygenerowany bilet jest też widoczny w aplikacji mobilnej Lech Bilety.

KARNET NA WIRTUALNĄ KARTĘ KIBICA

  • help_outlineJak nabić karnet na wirtualną kartę kibica?

    Od sezonu 2023/2024 Karnet można nabić na wirtualną kartę kibica.
    Wybierz miejsce karnetu, a następnie w koszyku jako metodę dostarczenia karnetu wybierz "nowa karta/wirtualna karta kibica".
    Po prawej stronie od imienia i nazwiska wybierz "+nowa karta".
    Do twojego koszyka zostanie dodany nowy produkt - karta.
    Upewniej sie, że jest zaznaczona "wirtualna karta kibica" i "karta wirtualna".
    Po opłaceniu transakcji i wejściu w szczegóły karnetu, przy karcie wybierz "mobilna karta wirtualna" i wyślij ją sobie na telefon.
    Do tej metody potrzebny jest telefon z Internetem. Wyrobienie wirtualnej karty kibica anuluje fizyczną kartę!

KARNET DO WYDRUKU SAMODZIELNEGO (bez karty kibica)

  • help_outlineCzy mogę kupić karnet nie posiadając karty kibica?

    Posiadanie Karty Kibica nie jest już wymagane. Karnet bez Karty Kibica możesz zakupić na stronie bilety.lechpoznan.pl wybierając metodę dostarczenia „Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon”. W takim przypadku, pamiętaj o pobraniu biletów na poszczególne spotkania w formie .pdf do wydruku lub użyj opcji "Wyślij SMS".
    WAŻNE: jeżeli posiadasz kanet z metodą dostarczenia Wydruk samodzielny, musisz założyć konto w systemie biletowym, aby pobierać bilety i zarządzać swoim karnetem (przekazanie biletu, zmiana miejsca).

  • help_outlineKupiłem karnet do wydruku samodzielnego. Czy mogę zmienić metodę dostarczenia na kartę kibica?

    Niestety, nie można tego robić. Raz wybrana metoda dostarczenia karnetu pozostaje ważna do końca jego obowiązywania.

  • help_outlineKupiłem karnet do wydruku samodzielnego. Jak mam pobrać swoje bilety?

    Jeżeli zakupiłeś przez Internet karnet korzystając z metody dostarczenia "Wydruk samodzielny/ Bilet na telefon", pamiętaj, by pobrać wejściówki na spotkania, które obejmuje karnet.

    1. Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym na bilety.lechpoznan.pl,
    2. Z menu wybierz opcje "Twoje konto".
    3.Wybierz jedną z poniższych ścieżek, aby pobrac bilet:*
    - przejdź do sekcji "Bilety", sprawdź czy bilet jest już widoczny i pobierz bilet;
    - przejdź do sekcji "Karnety", kliknij w opcje "Przejdź do karnetu" i przy wybranym meczu kliknij opcje "Generuj" lub "Pobierz bilet"
    - kliknij przycisk "Opcje" a następnie "Wydarzenie w karnetach" i przy wybranym meczu kliknij opcje "Generuj" lub "Pobierz bilet"
    *WAŻNE: Bilety z karnetu są udostępnione do pobrania w dniu rozpoczęcia sprzedaży biletów na dany mecz. Przed każdym meczem należy zalogowac się na konto i pobrać bilet.
  • help_outlineKupiłem karnet bez karty kibica dla osoby, która nie ma konta w systemie biletowym. Jak pobrać dla niej bilet na mecz?

    Jeżeli zakupiłeś przez Internet karnet dla osoby, która nie ma konta, będziesz mógł pobierać bilety w jej imieniu wchodzą w szczegóły zrealizowanej transakcji. Zachęcamy jednak, aby właściciel karnetu założył konto w systemie biletowym i samodzielnie zarządzał swoim karnetem.

    1.Zaloguj się w systemie biletowym na konto, z którego zakupiłeś karnet bilety.lechpoznan.pl,
    2.Z menu wybierz opcję "Lista transakcji".
    3.Kliknij w numer transakcji, w której znajdują się zakupione karnety.
    4. Przy wybranym karnecie klikniej opcję "Przejdź do karnetu" i pobierz bilet*.

    *WAŻNE: Bilety z karnetu są udostępnione do pobrania w dniu rozpoczęcia sprzedaży biletów na dany mecz. Przed każdym meczem należy zalogowac się na konto i pobrać bilet.

PYTANIA O KORZYŚCI I ZAKUP KARNETU
  • help_outlineCzy mogę zakupić karnet na raty?

    Oczywiście, że tak. Jeśli Twoja suma zakupów abonamentów przekroczy 300 złotych, możesz skorzystać z systemu ratalnego PayU. Przy zakupie karnetu przez Internet, po wybraniu opcji „Realizuj Ratami” pojawi się kalkulator, w którym należy wybrać dogodną dla siebie liczbę miesięcznych rat. Następnie wystarczy wypełnić krótki wniosek i potwierdzić warunki umowy. Wybierając tą metodę płatności nie musisz martwić się jednorazowym wydatkiem i jednocześnie korzystać ze wszystkich korzyści, jakie niesie ze sobą posiadanie karnetu.

  • help_outlineGdzie mogę sprawdzić ilość przysługującej mi zniżki lojalnościowej?

    Przysługującą zniżkę lojalnościową możesz sprawdzić na swoim koncie biletowym. Wystarczy po zalogowaniu na stronie bilety.lechpoznan.pl wejść w zakładkę „Twoje konto” i rozwinąć swoje dane za pomocą strzałki znajdującej się obok numeru PESEL.

  • help_outlineW jaki sposób nalicza się zniżka lojalnościowa?

    Zniżka lojalnościowa przysługuje tym, którzy mają powiązane konto Lechici z kontem w systemie biletowym. Za każdą rundę dodajemy 1%, a maksymalny możliwy rabat do uzyskania to aż 20%. Zniżka jest naliczana automatycznie.

  • help_outlineJak zakupić bilet na parking 50% taniej?

    Dla posiadaczy karnetów należących do programu oferujemy wjazd na parking 50% taniej. W celu realizacji zaloguj się na swoje konto biletowe i dołącz do programu Lechici. W koszyku zakupowym pod ceną, będzie widoczne dodatkowe pole 'UŻYJ ZNIŻKI'. Kliknij w wybraną zniżkę, aby obniżyć cenę.

  • help_outlineMam karnet, a nie otrzymuję wiadomości SMS z Klubu. Gdzie mogę uzupełnić swój numer telefonu?

    Aby otrzymywać najważniejsze informacje z Klubu, należy uzupełnić mumer telefonu w systemie biletowym. Zaloguj się na swoje konto, wybierz opcję "Twoje konto", a następnie kliknij Opcje-Edytuj dane. Wpisz w polu Telefon swój numer i zapisz zmiany.