<<<<<< NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
SUBSKRYPCJA KARNETOWA 2024/2025 - PODSTAWOWE INFORMACJE
  • help_outlineCzym jest subskrypcja karnetowa na sezon 2024/2025?

    Subskrypcja karnetowa to rodzaj abonamentu sezonowego, opłacanego co miesiąc (12 okresów rozliczeniowych) w stałej kwocie, który upoważnia do wejścia na domowe mecze w rozgrywkach PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonie 2024/2025.

    Przykładowo: pierwsza płatność w momencie zakupu np. 03 lipca, druga 03 sierpnia, a ostatnia, dwunasta płatność 03 czerwca 2025r..

  • help_outlineDlaczego subskrypcja?

    Nie musisz decydować się na jednorazowy wydatek, jakim jest karnet sezonowy, nie musisz też śledzić cennika meczowego. Na każdy mecz wchodzisz za stałą, z góry znaną miesięczną opłatę.

  • help_outlineJak zakupić subskrypcję?

    Subskrypcję można kupić wyłącznie na stronie biletowej Lecha Poznań. Nie ma możliwości zakupienia usługi w punktach stacjonarnych.

    1. Wejdź na stronę biletową i zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym.

    2. Wybierz 'kup subskrypcję'.

    3. Wybierz trybunę, sektor i miejsce spośród dostępnych miejsc na mapie stadionu.

    4. W koszyku uzupełnij dane osobowe (pesel, imię i nazwisko) oraz metodę dostarczenia subskrypcji.

    5. Zaznacz informacje dotyczące cyklicznego obciążania i tokenizacji karty oraz zaakceptuj regulamin.

    6. Przejdź do podsumowania.

    7. Podaj dane swojej karty płatniczej, z której będą realizowane płatności miesięczne.

  • help_outlineJakie mecze obejmuje subskrypcja?

    Subskrypcja obejmuje tylko i wyłącznie domowe mecze w rozgrywkach PKO BP Ekstraklasy.

  • help_outlineKto może zakupić subskrypcję?

    Subskrypcje mogą zakupić wszystkie osoby z aktywnym kontem w systemie biletowym Lecha Poznań.

  • help_outlineJaka jest różnica między karnetem a subskrypcją?

    karnetsubskrypcja karnetowa
    miejscestałestałe
    okres ważnościObowiązuje od momentu płatności do końca rundy lub sezonu Zobowiązanie na 12 okresów rozliczeniowych, licząc od daty zakupu. Subskrypcja obowiązuje na cały sezon 2024/2025
    rabatyrabat lojalnościowy, punkty Lechici, wybrane voucheryrabat lojalnościowy, wybrane vouchery (przy pierwszej płatności), punkty Lechici (przy pierwszej płatności)
    forma płatnościjednorazowa / raty 1% miesięczna
    program LechiciRanga Senior + 8 000 punktów po wejściu na pierwszy mecz ESARanga Senior + 8 000 punktów po wejściu na pierwszy mecz ESA
  • help_outlineCzy subskrypcja karnetowa odnowi się automatycznie na kolejny sezon?

    Po upływie okresu wiążącego - 11 miesięcy od daty zakupu i pierwszej płatności cyklicznej - subskrypcja zostanie zakończona, ale po zakończeniu sezonu 2024/2025 będzie można przedłużyć ją na to samo lub inne dostępne miejsce w formie subskrypcji karnetowej lub wybrać inny produkt karnetowy.

  • help_outlineJakie dane należy podać przy zakupie?

    Przy zakupie trzeba podać pesel, imię i nazwisko, numer telefonu, numer karty płatniczej, CVV, datę ważności karty oraz imię i nazwisko właściciela karty płatniczej.

  • help_outlineJak długo jest ważna subskrypcja?

    Subskrypcja dotyczy tylko meczów rozgrywek PKO BP Ekstraklasy w sezonie 2024/25, a środki z kolei pobierane są od dnia wykupienia produktu, do momentu pobrania dwunastej płatności z konta.

  • help_outlineCzy mogę wykupić subskrypcję dla osoby, która nie ma konta w systemie biletowym?

    Tak, subskrypcję można wykupić dla osoby, która nie posiada konta w systemie biletowym.

  • help_outlineCo z meczami, które nie wchodzą w pakiet subskrypcyjny?

    Posiadacze subskrypcji będą mogli zakupić bilety na mecze w rozgrywkach Fortuna Pucharu Polski po niższych cenach.

  • help_outlineKiedy pobierana jest opłata za subskrypcję?

    Pierwsza opłata jest pobierana w momencie zakupu subskrypcji. Kolejne opłaty są pobierane automatycznie, co 30 dni za każdy miesiąc z góry.

  • help_outlineCo jeśli kwota nie zostanie pobrana z mojej karty płatniczej?

    Na adres mailowy oraz na numer telefonu przypisany do konta zostanie wysłana wiadomość mailowa o braku możliwości pobrania środków z karty płatniczej. Po upływie 24h zostanie wysłane kolejne przypomnienie. W przypadku braku możliwości ściągnięcia opłaty subskrypcja zostanie zawieszona po jednym dniu od braku wpłynięcia należności. Próba pobrania środków będzie następować każdego dnia.

    W przypadku braku uregulowania należności, po 30 dniach wszystkie przywileje wynikające z posiadania subskrypcji zostaną anulowane (punkty Lechici, 10% rabat lojalnościowy, zniżka na parking i na wycieczki).

  • help_outlineJakie miejsce na stadionie mogę wybrać?

    Subskrypcje można zakupić na dowolnie wybrane przez siebie wolne miejsce na stadionie.

  • help_outlineJakie są dostępne ulgi?

    Subskrypcje są dostępne w cenach normalnych, ulgowych (od 13. do 26. roku życia z ważną legitymacją oraz powyżej 65. roku życia) i dziecięcych (do 13. roku życia).

  • help_outlineCo jeśli stracę uprawnienia do ulg?

    Tak jak w przypadku standardowego karnetu, cena nie zmieni się w momencie utraty/zyskania zniżki.

  • help_outlineCo jeśli w danym miesiącu nie będzie meczu?

    Pomimo braku meczu, płatność będzie pobrana.

  • help_outlineCzy mogę obniżyć cenę voucherem lub punktami z programu LECHICI?

    Z uwagi na specyfikę subskrypcji karnetowej - automatyzacja cyklicznych płatności - można obniżyć voucherem i/lub punktami z programu Lechici kwotę pierwszej płatności w ramach subskrypcji.

  • help_outlineW jaki sposób można zmienić formę płatności?

    Formę płatności można zmienić w każdej chwili na koncie, z którego subskrypcja była kupowana w zakładce “Subskrypcje”.

  • help_outlineGdzie można sprawdzić historię płatności?

    Historię płatności można sprawdzić na swoim koncie w systemie biletowym w zakładce "Subskrypcje".

  • help_outlineCzy mogę wygenerować fakturę za zakup?

    Fakturę można wygenerować przy zakupie subskrypcji. Dokument będzie generował się automatycznie co miesiąc. W przypadku braku wyboru faktury podczas zakupu subskrypcji dokument będzie można uzyskać tylko poprzez kontakt przez formularz kontaktowy bok.lechpoznan.pl.

  • help_outlineCzy można skorzystać z rabatu lojalnościowego do obniżenia ceny subskrypcji?

    Tak, zarówno kwotę pierwszej płatności oraz kolejnych jedenastu można obniżyć rabatem lojalnościowym, analogicznie jak w przypadku karnetów tradycyjnych na sezon lub rundę. Warunkiem koniecznym jest posiadanie powiązanego konta biletowego z kontem w programie LECHICI.

  • help_outlineKiedy zwiększy się rabat lojalnościowy za zakup subskrypcji?

    Rabat lojalnościowy zostanie zaktualizowany po zakończeniu bieżącego sezonu.

  • help_outlineCzy możliwa jest zmiana miejsca na pojedyncze mecze, jeśli korzystam z subskrypcji?

    Tak, można zmienić miejsce na pojedyncze spotkanie Lecha Poznań rozgrywane na Enea Stadionie.

  • help_outlineCzy jest możliwość przekazania biletu innej osobie, jeśli korzystam z subskrypcji?

    Tak, można przekazać bilet innej osobie na pojedyncze spotkanie.

  • help_outlineCzy muszę posiadać kartę kibica, aby zakupić subskrypcję?

    Nie, subskrypcję można zakupić do wydruku samodzielnego lub nabić na wirtualną kartę kibica.

  • help_outlineCzy z jednego konta biletowego można zakupić więcej niż jedną subskrypcję?

    Tak, z jednego konta biletowego mozna zakupić subskrypcję dla kilku osób - zwiększa się wówczas opłata miesięczna.

  • help_outlineJak wykupić subskrypcję dla dziecka poniżej 13. roku, które nie posiada własnego konta?

    Rodzic lub opiekun może ze swojego konta zakupić subskrypcję dla dziecka, do której będzie miał pełny dostęp.

  • help_outlineCzy można dokupić bilet Silver na pojedynczy mecz?

    Tak, można dopłacić do biletu Silver.